منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

undefined

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره_ نخستین جلسه،کارگاه پروپوزال نویسی ویژه دانشجویان مدیریت رسانه به همت معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و با همکاری دانشکده فرهنگ و ارتباطات، با تدریس دکتر سیاوش صلواتیان و حضور دکتر یوسف خجیر معاون پژوهشی دانشگاه سوره، عصر امروز( یکشنبه) به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدی جلسه، یوسف خجیر  با بیان اینکه سلسه کارگاه های تخصصی پروپوزال نویسی ویژه دانشجویانی ترتیب داده شده است که هنوز پروپوزال خود را ارائه نداده اند، افزود: سلسه کارگاه های پروپوزال نویسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 99 در ترم سوم نیز ارائه می شود.

در ادامه سیاوش صلواتیان مقدمه ای در رابطه با پرپوزال نویسی ارائه کرد و گفت: اساس پایان نامه نوشتن، پیدا کردن یک مشکل است و برای حل این مسئله باید راه حل ارائه شود و اگر پژوهشی مسئله نداشته باشد  از اساس اشتباه است؛ پژوهشی دارای ارزش است که برای حل مسئله موجود راه حل ارائه دهد ، در واقع مسئله پاسخ به سوال" که چی بشه؟ "  ست. 

وی تفاوت بین پایان نامه ارشد و دکتری را بیان کرد وگفت: پایان نامه دوره کارشناسی ارشد تمرین اولین پژوهش علمی است و بیشتر جنبه آموزشی دارد که در دوره دکتری این امر ارتقاء می یابد.

 

انتهای پیام/   

 


اشتراک در:

کلمات کلیدی: کارگاه پروپوزال نویسی،یژه دانشجویان مدیریت رسانه دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید