منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

undefined

 

 به گزارش معاونت پژوهشی دانشگاه سوره_ دومین جلسه ی شورای علمی کمیته فرهنگی کنفرانس علمی سیاستگذاری عمومی و حکمرانی اسلامی به همت دکتر محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، شنبه ۸ آذرماه برگزار شد.

در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت رئیس دانشگاه سوره به مناسبت شهادت محسن فخری زاده پدر صنایع تک ایران، متن پیشنهادی فراخوان کمیته فرهنگی کنفرانس، محورهای موضوعی مقالات، یادداشت ها، فهرست نشستها، افراد پیشنهادی برای جلسات، محل نشست ها و فهرست افراد پیشنهادی برای سفارش مقالات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای حاضر در جلسه نیز،  نظرات خود را در مورد محورهای موضوعی اصلی بخش فرهنگی این کنفرانس مطرح کرده و درباره آن به گفتگو نشستند، در نهایت چهار محور اصلی به تأیید جمع رسید.

در ادامه این جلسه، موضوعات و افراد پیشنهادی برای نشست ها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تقسیم کار میان اعضای حاضر برای پیگیری سفارش مقالات و برگزاری نشست ها به صورت مشترک و در دانشگاه های مبدأ ایشان از جلمه دانشگاه امام حسین (ع) و دانشگاه امام صادق(ع) صورت گرفت.

شایان ذکر است: کنفرانس ملی سیاست گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی در ادامه ی فعالیت های کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی در راستای کاربردی سازی علوم انسانی اسلامی و مساعدت آن در سیاست گذاری مدیریت کلان کشور در بهمن 1399 برگزار می شود.

 در این راستا با همت معاونت پژوهش دانشگاه سوره، در آذر و دی ماه، پیش نشست هایی با موضوعاتی با محوریت سیاست گذاری و حکمرانی اسلامی در عرصه فرهنگ در دانشگاه سوره و دانشگاه های مشارکت کننده  برگزار خواهد گردید.

 

انتهای پیام/

 


اشتراک در:

کلمات کلیدی: دومین جلسه ی شورای علمی کمیته فرهنگی کنفرانس علمی سیاستگذاری عمومی و حکمرانی اسلامی،معاونت پژوهشی دانشگاه سوره،حکمرانی اسلامی

نظر خود را بنویسید