منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

undefined

 

به گزارش معاونت پژوهشی دانشگاه سوره_ وبینار مسائل شهری منطقه 22 تهران  عصر (یکشنبه) 2 آذر، با حضور دکتر مهرداد رحمانی و جمعی از علاقه مندان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، زینب عادلی به بیان پاره ای از مشکلات جاری منطقه 22 از جمله جمعیت پذیری بیش از پیش بینی های صورت گرفته، کمبود خدمات مرتبط با نیازهای روزمره ساکنین، مشکل آب و فاضلاب شهری و ... پرداخت.

وی در ادامه افزود: علی رغم این که این منطقه جز مناطق معاصر شهر تهران محسوب می شود کارشناسان معمار و شهرساز براساس طرح و نقشه ای از پیش تعیین شده آن را شکل داده اند، لیکن متاسفانه علی رغم برنامه ریزی و طراحی از پیش تعیین شده شاهد مشکلات عدیده ای در این منطقه هستیم.

 در ادامه، دکتر رحمانی به بیان تاریخچه شکل گیری این محدوده پرداخت و برشمردن طرح های مصوب و چشم انداز های منطقه در هر طرح، مشکلات منطقه 22 را در سه بخش کلی تقسیم نمود و به ریشه یابی علل بروز این مشکلات پرداخت.

علت این امر چیست؟

وی این علت بروز این مشکلات را در تغییر برنامه ها به صورت متمادی، تغییر ضوابط و مقررات، بورس بازی زمین و مسکن در اثر ناکارآمدی بخش اقتصاد و نبود مقررات لازم جهت کنترل آن، سوداگری شهرداری در سال های قبل جست و جو کرد . 

در پایان جلسه نیز، دکتر رحمانی سوالات مخاطبین در این زمینه را پاسخ گفتند. 

 

انتهای پیام/


اشتراک در:

کلمات کلیدی: وبینار مسائل شهری منطقه 22 تهران،کتر مهرداد رحمانی، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید