منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

قابل توجه متقاضیان وام شهریه نیمسال اول ۱۴٠٠-۱۳۹۹
لطفأ از تاریخ 99/٠۸/01 لغایت 99/٠۹/13 نسبت به ثبت تقاضای وام خود در پورتال دانشجویی طبق روش زیر اقدام کنید:
۱-مراجعه به سایت bp.swf.ir (لازم به ذکر است تنها از مرورگر Mozilla Firefox امکان پذیر است)
۲-دانشجویانی که برای اولین بار اقدام می کنند، از طریق گزینه تشکیل پرونده اقدام به ثبت اطلاعات نمایند. بعد از ۲۴ ساعت دانشجو موظف به ورود به سامانه و بررسی پرونده خود است؛ در صورت تأیید اطلاعات دانشجو، از بخش ورود به پرتال وارد شده و از طریق گزینه درخواست وام، درخواست خود را ثبت کنند و سند تعهد محضری را در صورت تداوم دورکاری اسکن کرده و به آدرس ایمیل a_sara_p@yahoo.com  ارسال کنند و در صورت باز بودن دانشگاه، اصل سند را تحویل واحد امور دانشجویی دهند؛ ۲۴ ساعت بعد، از طریق پورتال دانشجویی، از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.
۳-دانشجویانی که برای تمدید وام اقدام می کنند، از طریق گزینه ورود به پورتال، وارد شده و از طریق گزینه درخواست وام تقاضای خود را ثبت کنند و ۲۴ ساعت بعد، از همین طریق از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند. با توجه به افزایش مبلغ وام نسبت به افزایش ضمانت در بانک اقدام کنید.(مقطع کارشناسی 10/000/000 ریال، مقطع کارشناسی ارشد 20/000/000 ریال)

*لازم به ذکر است طبق دستورالعمل اعلامی صندوق رفاه دانشجویان از این پس دانشجویان جدید الورود، تنها از صندوق رفاه دانشجویان می توانند وام دریافت کنند و دیگر نیاز به مراجعه به بانک نیست و دانشجویانی که در نیمسال های گذشته از بانک مهر ایران وام دریافت کرده اند هم می توانند از طریق بانک وام دریافت کنند و هم از منابع صندوق با ارائه سند تعد محضری می توانند دریافت وام داشته باشند. لازم به ذکر است فرم سند تعهد بر روی سایت قرار گرفته است که با مدارک درج شده در انتهای فرم باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه و پس از ثبت و دریافت تعهد محضری در صورت باز بودن دانشگاه آن را به امور دانشجویی ارائه و در صورت تداوم دورکاری فرم تعهد محضری را اسکن کرده و به آدرس ایمیل a_sara_p@yahoo.com ارسال کنند.
تلفن تماس دانشگاه ۶۶۳۷۸۹۴۵ در صورت تداوم دورکاری ٠۹٠۳۲۵۶۴۷۹٠

برای مشاهده فرم تعهدنامه اینجا را کلیک کنید.
اشتراک در:

کلمات کلیدی: اطلاعیه، وام شهریه دانشجویی، متقاضیان، نیمسال اول 1400-1399، دفتر امور دانشجویی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت اداری و مالی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید