منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره و به همت دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی امور دانشجویی دانشگاه، دومین گارگاه از مجموعه کارگاه های سه گانه روانشناسی با عنوان "الگوهای ارتباط موثر دانشجویان با محوریت ارتباط عمومی دانشجویان، ارتباط در محیط دانشگاهی، ارتباط در ایام کرونا و ارتباط برای زندگی آینده" در روز چهارشنبه 21 آبان ماه ساعت 16:00 به صورت مجازی برگزار می شود.
مدرس این کارگاه، محمدعلی یزدان پناه (روانشناس، روان درمانگر و مدرس کارگاه های آسیب های اجتماعی، خانواده و تربیت، مهارت های اجتماعی و زندگی در فرهنگسرای شهرداری و پلیس راهور تهران بزرگ، عضو سازمان نظام روانشناسی جمهوری اسلامی ایران) است.
دانشجویان ورودی جدید می بایستی از طریق سامانه سیباد(sibad.soore.ac.ir) با انتخاب کلاس های مجازی و نام کارگاه مربوطه در این جلسه حضور یابند. شرکت در این کارگاه الزامی است و در صورت حضور کامل، از سوی دانشگاه سوره گواهی اعطا خواهد شد.
لطفأ پس از اتمام جلسه ، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را با شماره زیر به اشتراک گذاشته و اعلام فرمایید.
کارشناس دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی: سرکار خانم احمدی
شماره تماس: 09354898943


اشتراک در:

کلمات کلیدی: دومین کارگاه، مجموعه کارگاه های سه گانه روانشناسی، ویژه دانشجویان ورودی جدید، دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی، مدیریت دانشجویی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید