منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 scdq.png

به گزارش معاونت پژوهشی دانشگاه سوره_نخستین جلسه کارگاه توانمند سازی روش تحقیق و مقاله نویسی علمی در هنر ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های سینما، ادبیات نمایشی و انیمیشن دانشکده هنر دانشگاه سوره با تدریس سعید اسدی  و حضور کاظم نظری رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره، یوسف خجیر معاون پژوهشی دانشگاه سوره و جمعی از دانشجویان علاقه مند در رشته های سینما،ادبیات نمایشی و انیمیشن عصر امروز ( پنجشنبه) برگزار شد.

در ابتدای جلسه، یوسف خجیر معاون پژوهشی دانشگاه سوره با بیان اینکه بحث پژوهشی باید در کنار آموزش قرار بگیرد گفت: سعی داریم در راستای اهداف این سه گروه آموزشی ( سینما، ادبیات نمایشی و انیمیشن) یک نشریه علمی داشته باشیم و در کنار این نشریه علمی توانمند سازی هایی را رقم بزنیم تا پژوهش در گروه هنر های نمایشی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

در ادامه سعید اسدی مدرس کارگاه نیز، پژوهش را یکی از میراث بشری دانست و در ابتدای بحث کلیات روش تحقیق را بازگو کرد و به آسیب هایی که در پژوهش وجود دارد پرداخت.

*در پایان جلسه نیز ، دانشجویان سوالات خود را مطرح کردند.

 

انتهای پیام/ 


اشتراک در:

کلمات کلیدی: نخستین جلسه کارگاه توانمند سازی، روش تحقیق و مقاله نویسی علمی در هنر ، ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد، با تدریس سعید اسدی

نظر خود را بنویسید