منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر، سومین جلسه نقد کتاب سوره، روز دوشنبه 12 آبان ماه به صورت آنلاین برگزار می شود.
در این برنامه، کتاب «فیلمنامه نویسی انیمیشن» نوشته امیر مسعود علمداری و با حضور کیارش زندی (منتقد و مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره) با میزبانی رامتین شهبازی از ساعت 18:00 تا 20:00 به بوته نقد گذاشته خواهد شد. کتاب «فیلمنامه نویسی انیمیشن» که توسط انتشارات فرس به چاپ رسیده است، سعی دارد در قالبی کارگاهی مراحل شکل گیری یک فیلمنامه انیمیشن را بیان کند. این کتاب از بخش هایی بسیار جزئی تشکیل شده است. به این ترتیب که نویسنده از مرحله نگارش طرح هنرجو را با خود همراه کرده و کار خود را تا سکانس نویسی و حتی بازنویسی های اول و دوم ادامه می دهد. اقتباس، فیلمنامه کوتاه و آشنایی با اجزای انیمیشن از دیگر بخش های این کتاب محسوب می شود.
دانشگاه  سوره با هدف آشنا سازی دانشجویان و علاقمندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقمندان به صورت آزاد می توانند روز دوشنبه 12آبان ماه ساعت 18 با مراجعه به سایت دانشگاه سوره به آدرس www.soore.ac.ir  با انتخاب اعلان افقی این نشست به شکل مستقیم وارد صفحه برگزاری برنامه شوند. 


اشتراک در:

کلمات کلیدی: سومین نشست نقد و بررسی کتاب، فیلمنامه نویسی انیمیشن، دوشنبه های نقد کتاب، معاونت پژوهشی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید