منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

2b92134a-89e1-406c-96fc-4b3717fbc035.jpg

 

 به گزارش معاونت پژوهشی دانشگاه سوره_ نخستین جلسه، کارگاه مقاله نویسی نوین، ویژه اعضای هیات علمی با تدریس دکتر محسن مراثی و حضور اعضای هیات علمی به همت معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و با همکاری دانشکده هنر، برگزار شد.

یوسف خجیر معاون پژوهشی دانشگاه سوره در بخش اول، هدف از برگزاری این سلسه نشست ها را برنامه ریزی برای زیرساخت های حقوقی نشریات در جهت ارتقاء و توانمندسازی بخش پژوهشی دانشگاه عنوان کرد و همچنین نسبت به ادامه این روند ابراز امیدواری کرد.

محسن مراثی نیز، در طی این کارگاه دلایل ضعف در مقاله نویسی را  بی علاقگی دانشجویان، عدم تناسب پژوهش با ماهیت رشته های تحصیلی دانشجویان هنرهای تجسمی و... نام برد و به عدم آشنایی برخی هنرمندان برجسته با تحقیق اشاره کرد که انگیزه ای جز ترفیع برای تولید مقاله علمی ندارند.

 وی همچنین افزود: پژوهش هنر، خاصیت میان رشته ای دارد و ضوابط سخت دانشگاه ها و وزارت علوم مانعی برای انتشار مقالات علمی است.

مراثی در ادامه به اساس فعالیت و نحوه انتخاب نشریه هدف تاکید داشت و به معرفی ١١ نشریه علمی پژوهشی و شیوه امتیازدهی پرداخت و همچنین خاطرنشان کرد: نشریات بین المللی و همایش های هنر و موسیقی بسیار کم است و زیرساخت های لازم وجود ندارد واستادان نمی توانند مقالات خود را به چاپ برسانند.

 

انتهای پیام/


اشتراک در:

کلمات کلیدی: خستین کارگاه مقاله نویسی نوین ،ویژه اعضای هیات علمی،محسن مرائی،معاونت پژوهشی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید