منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 undefined

به گزارش معاونت پژوهشی دانشگاه سوره_ یوسف خجیر، معاون پژوهشی دانشگاه سوره در رابطه شیوه نامه تشویقی نگارش مقالات علمی_ پژوهشی گفت: در راستای ارتقاء جایگاه پژوهشی دانشگاه سوره و کمک به وضعیت ارتقاء و ترفیع اعضای هیات علمی معاونت پژوهشی طی یک برنامه ریزی ضمن ایجاد زیرساخت های آموزشی و حقوقی برای فعالیت پژوهشی و نگارش مقالات علمی، درصدد ایجاد انگیزه پژوهشی و نگارش مقاله نویسی علمی در بین اعضای هیات علمی است.

وی افزود: دانشگاه سوره جهت ایجاد زیرساخت ها در کنار نشریه رهپویه هنر- هنرهای تجسمی در حال راه اندازی 3 نشریه در دانشکده هنر و 2 نشریه در دانشکده فرهنگ و ارتباطات و 1 نشریه در دانشکده معماری و شهرسازی است. در ضمن جهت تقویت بنیه مقاله نویسی مجموعه کارگاهای نگارش مقاله نویسی علمی برای اعضای هیات علمی و مدیران گروه های اموزشی در نظر گرفته شده، تا زیر ساخت اولیه نگارش مقاله صورت گیرد.

معاون پژوهشی دانشگاه سوره در ادامه گفت: در کنار زیرساخت های مذکور، جهت تشویق و ایجاد انگیزه شیوه نامه تشویقی نگارش مقاله علمی نیز تهیه و به تصویب شورای پژوهش و هیات رئیسه دانشگاه رسید. بر طبق این شیوه نامه اعضای هیات علمی در ازای چاپ مقالات علمی متناسب با سطح و رتبه نشریه علمی از معاونت پژوهشی مبلغی از یک میلیون و 500 هزار تومان تا 900 هزار تومان دریافت می کنند. اعضای هیات علمی که از ابتدای سال 1399 مقاله چاپ کرده اند، با ارسال مقاله چاپ شده و مشخصات نشریه علمی به معاونت پژوهش می توانند از این مزایا برخوردار شوند.

خجیر در انتها خاطر نشان کرد: معاونت پژوهشی جهت حمایت از فعالیت پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان آیین­نامه پژوهانه (گرنت) را نیز در شورای پژوهش تصویب کرده است، که به زودی پس از تصویب در هیات رئیسه دانشگاه به اعضای هیات علمی ابلاغ می­شود. بر طبق این آیین نامه اعضای هیات علمی می­توانند براساس پژوهانه­ای که به آنها تعلق می­گیرد از دانشجویان برای فعالیت پژوهشی کمک بگیرند و هزینه همکاری با دانشجویان را از محل پژوهانه خود پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/


اشتراک در:

کلمات کلیدی: شیوه نامه تشویقی نگارش مقالات علمی پژوهشی،ویژه اعضای هیات علمی، معاونت پژوهشی دانشگاه سوره،یوسف خجیر

نظر خود را بنویسید