منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی دانشگاه، طی اطلاعیه ذیل، از تمامی دانشجویان این دانشگاه خواست تا به منظور بررسی و پیگیری وضعیت سلامت روانی اجتماعی، پرسشنامه الکترونیکی کارنامه سلامت را تکمیل کنند.

به  اطلاع کلیه دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی می رساند بنابر اعلان دفتر سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، به منظور بررسي و پیگیری وضعیت سلامت روانی اجتماعی دانشجویان (طرح پایش سلامت روان)، قبل از انتخاب واحد نیمسال اول تحصیلی 1400-1399، با مراجعه به سامانه سجاد (portal.saorg.ir)، از طریق انتخاب گزینه ورود، موظف به تکمیل پرسشنامه الکترونیکی کارنامه سلامت هستند. در صورت عدم سابقه عضویت در سایت سجاد، ابتدا با گزینه ثبت نام وارد شوید.
ضمناً جهت تأیید نهایی از سوی دانشگاه، پس از تکمیل پرسشنامه، حتماً از نتیجه پایش سلامت که به پُست الکترونیک دانشجو ارسال می شود، یک نسخه به پُست الکترونیکی fallahi@soore.ac.ir ارسال فرمایید.
تأکید می شود که دانشجویان گرامی حتمأ نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام کنند در غیر این صورت، عواقب آموزشی ناشی از آن، به عهده دانشجو خواهد بود.
در صورت بروز هرگونه مشکلی با کارشناس دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی دانشگاه، سرکار خانم احمدی تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس مستقیم: 66378951  /    66354245   داخلی: 134  شماره تماس دورکاری: 09354898943

اشتراک در:

کلمات کلیدی: اطلاعیه، پایش سلامت، دانشجویان، دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی، امور دانشجویی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید