منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

undefined

 

معاونت پژوهشی دانشگاه سوره_ به گزارش روابط عمومی پژوهشکدة هنر، همایش «هنر و بیماری های فراگیر؛ هنر کرونا» به دلیل منع برگزاری تجمعات در دوران کرونا، بدون حضور مخاطبان برگزار و از طریق وبینار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 29 و 30 مهرماه سال جاری و از ساعت 15 الی 19 پخش خواهد شد. در نشست اول این همایش دکتر نعمت الله فاضلی دربارة «کرونا و بازاندیشی در گفتمان میراث فرهنگی و هنری»، دکتر رضا افهمی دربارة «نقش پژوهش در آگاهی بخشی جمعی از طریق هنر؛ مطالعة موردی: کووید 19»  و دکتر شهاب پازوکی دربارة «پرفورمنس های زندة فرهنگی در مواجهه با ویروس جدید کرونای 2019» به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

 

    همچنین در نشست دوم این همایش دکتر بهمن نامورمطلق و پریسا علیخانی دربارة «کرونا و گذار از ابرقهرمان خیالی به قهرمانان واقعی؛ مطالعة ترامتنی پاره ای از آیکون های دیداری»، دکتر مهدی محمدزاده و مائده حسینی کومله دربارة «پیوست و گسست در تبلیغات پساکرونا» و عاطفه برومندان دربارة «تبیین کارکرد نوین موسیقی در دوران کرونا با بهره گیری از هوش مصنوعی» سخنرانی خواهند کرد.

 

در نشست پایانی روز اول همایش، میزگردی با عنوان «کرونا، فضای مجازی و آموزش هنر» با حضور دکتر مهدی مکی نژاد، دکتر سیدعلیرضا گلپایگانی، دکتر یوسف خجیر و دکتر رضا افهمی برگزار خواهد شد.

 

   علاقه مندان و مخاطبان هنری می توانند به منظور آگاهی از برنامة کامل سخنرانی ها و نشست های این همایش به آدرس های اینترنتی art.corona.honar.ac.irو aria.honar.ac.irمراجعه نموده و جهت پیوستن به این همایش مجازی از طریق آدرس اینستاگرامی artacademy_irو لینک وبینار زیر اقدام نمایند.

http://webinaronline.ir/Default.aspx?PageName=JoinMeeting&Action=Autologon&&Gid=dbf5ba31-11e5-4f06-8b18-b73b6342b051

 

انتهای پیام/


اشتراک در:

کلمات کلیدی: همایش هنر و کرونا،همایش مجازی، نقش پژوهش در آگاهی بخشی،دکتریوسف خجیر

نظر خود را بنویسید