منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، معاونت پژوهشی دانشگاه با همکاری دانشکده هنر، سلسله کارگاه های علمی را با عنوان روش پژوهش و مقاله نویسی، ویژه اعضای هیأت علمی و استادان این دانشگاه برگزار می کند.
یوسف خجیر معاون پژوهشی دانشگاه سوره در این باره گفت: واحد پژوهش با همکاری دانشکده هنر جهت آشنایی اعضای هیأت علمی، مدیران گروه های آموزشی و مدرسان خود با جدید ترین شیوه های پژوهش و مقاله نویسی درصدد برگزاری مجموعه کارگاه های آموزش، شیوه های نوین پژوهش و نگارش مقاله برای اعضای هیأت علمی و همکاران دانشکده هنر است. اگر چه استادان و اعضای هیأت علمی دانشکده های دیگر نیز می توانند در این کارگاه ها حضور یابند.
وی افزود: در گام نخست این دوره، کارگاه مقاله نویسی نوین با تدریس دکتر محسن مراثی روزهای چهارشنبه ۷، ۱۴ و ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ و کارگاه مفاهیم و روش پژوهش با تدریس دکتر علیرضا آقایوسفی در روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه و ۲ و ۹ آذرماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت مجازی برگزار می شود.
خجیردر ادامه خاطرنشان کرد و گفت: دانشکده هنر درصدد است که در آذرماه سال جاری مجموعه کارگاه های پژوهشی با هدف توانمندسازی دانشجویان در نگارش پروپوزال، پایان نامه و مقاله برگزار کند. همچنین تلاش خواهیم کرد پس از دانشکده هنر، در دو دانشکده فرهنگ و ارتباطات و  معماری و شهرسازی نیز این کارگاه ها را در دو سطح اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار کنیم.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: سلسله کارگاه ها، روش پژوهش، مقاله نویسی، استادان، اعضای هیأت علمی، معاونت پژوهشی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید