منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 98aa2c03-868e-4d15-946b-66d78f99743f.jpg

به گزارش معاونت پژوهشی دانشگاه سوره ، یوسف خجیر معاون پژوهشی  دانشگاه سوره با اشاره به اینکه دانشگاه در کنار فعالیت آموزشی و فرهنگی درصدد ارتقاء جایگاه پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان خود است اذعان کرد: واحد پژوهش با همکاری دانشکده هنر جهت آشنایی اعضای هیات علمی، مدیران گروه های آموزشی و مدرسان خود با جدید ترین شیوه های پژوهش و مقاله نویسی درصدد برگزاری مجموعه کارگاه های آموزش شیوه های نوین پژوهش و نگارش مقاله برای اعضای هیات علمی و همکاران دانشکده هنر است. اگر چه استادان و اعضای هیات علمی دانشکده های دیگر نیز می توانند در این کارگاه ها حضور یابند.

 

وی در ادامه افزود: در گام نخست این دوره، کارگاه مقاله نویسی نوین با تدریس دکتر محسن مراثی روزهای چهارشنبه ۷، ۱۴ و ۲۱ ابان ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ و کارگاه مفاهیم و روش پژوهش با تدریس دکتر علیرضا آقایوسفی در روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه و ۲ و ۹ آذرماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

 

معاون پژوهشی دانشگاه سوره در ادامه گفت: دانشکده هنر درصدد است که در آذرماه مجموعه کارگاه های پژوهشی  با هدف توانمندسازی دانشجویان در نگارش پروپوزال، پایان نامه و مقاله برگزار کند. همچنین معاونت پژوهشی در صدد این است که بعد از دانشکده هنر در دو دانشکده فرهنگ و ارتباطات و  معماری و شهرسازی نیز این کارگاهها را در دو سطح اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار کند.

 

انتهای پیام/


اشتراک در:

کلمات کلیدی: کارگاه مقاله نویسی،روش های پیشرفته پژوهشی ،معاونت پژوهشی دانشگاه سوره،یوسف خجیر

نظر خود را بنویسید