منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره و به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر بیست وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با صدور حکمی،  امیدعلی مسعودی را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.
دهقانکار در حکم مسعودی ضمن اشاره به تخصص وی در حوزه رسانه، خواستار  بهره گیری از ظرفیت رسانه ای کشور در حوزه کتاب و فرهنگ و ارتقای کیفی جشنواره شده است.
امیدعلی مسعودی دارای مدرک دکتری علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی، عضو هیأت علمی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره و رییس هیأت مدیره انجمن ملی سواد رسانه ای ایران است.  وی دارای تألیفات متعدد در حوزه رسانه است که از جمله آن ها می توان به کتاب های مبانی نگارش رسانه ای، مبانی خبر نویسی، اندیشه های بنیادین در علم ارتباطات و... اشاره کرد.
  مسعودی سابقه بیش از ۲ دهه فعالیت های مطبوعاتی را دارد و از سال ۵۸ رسمأ وارد مطبوعات شد، وی ۱۰ سال در روزنامه هایی مانند کیهان و ابرار به روزنامه نگاری مشغول بوده و ۱۵ سال صاحب امتیازی و مدیر مسئولی هفته نامه دوستان را برعهده داشته است. وی بیش از ۵۰ مقاله علمی، در موضوع رسانه و علوم ارتباطات را در نشریات و کنفرانس های ملی و بین المللی ارائه و بیش از ۸ جایزه، برای آثار تألیفی و پژوهش ها و فعالیت های رسانه ای دریافت کرده است. 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دبیر جشنواره کتاب و رسانه، عضو هیأت علمی، دانشکده فرهنگ و ارتباطات، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید