منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره سید ایرج زارع معاون اداری و مالی دانشگاه، پرداخت به موقع حقوق و مزایا و حق التدریس استادان و کارکنان را همواره از مهم ترین عوامل اولویت اولی و در سرلوحه امور دانست و گفت: در شرایط سخت مالی و وجود ویروس منحوس کرونا و تبعات آن برای اولیاء دانشگاه باعث مباهات است که با برنامه ریزی دقیق بین بخشی، موفق به پرداخت به موقع حقوق و حق التدریس اساتید و کارکنان و دیون قانونی شده ایم که این مهم مرهون تأکید و پیگیری مستمر رییس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر ساعی و همکاری مدیران ارشد و کارکنان خدوم است.
لازم به ذکر است اندک تأخیر در پرداخت حق التدریس این ترم به علت طولانی شدن ترم گذشته بوده که برخی از کلاس ها تا پایان شهریور نیز ادامه داشته است.
وی افزود: بحمدالله از نیم سال اول ۹۸ روند رو به رشد قابل توجهی در بخش های مختلف دانشگاه از جمله آموزش، تجهیز کارگاه ها، به روز رسانی سیستم های سخت و نرم افزاری رایانه ای و انتظام اداری و مالی داشته ایم.
وی ادامه داد: مهم این که از تهدید ویروس کرونا به عنوان یک فرصت در امر به روز رسانی آموزش استفاده شد و مضافأ با توجه به این که دانشگاه فاقد امکانات و زیرساخت مناسب در زمینه آموزش مجازی بود و همچنین برای رفاه حال دانشجویان و اساتید و ارتقاء کیفیت آموزش آن لاین، اقدام به راه اندازی اساسی سیستم منسجم و مجهز زیربنایی آموزش مجازی با صرف هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ریال نموده که در نوع خود و در مقایسه با سایر مراکز آموزش عالی کم نظیر و حتی بی نظیر بوده و همچنین در ترم جاری با توجه به شرایط خاص و سخت کنونی، این پروژه تکمیل و مجهز شد.
زارع افزود: هزینه های اینترنت نیم سال گذشته اساتید به نسبت میزان واحدهای اخذ شده و ساعات برگزار شده کلاس های آن لاین محاسبه و توام با حق التدریس پرداخت شد.
وی بیان کرد: دانشگاه سوره در پرداخت به موقع حق الزحمه اساتید (برای نیم سال اول و دوم به ترتیب اسفند و شهریور هر سال) در مقایسه با برخی از دانشگاه ها همواره پیشگام بوده و اظهار امیدواری کرد با عنایت به اهمیت موضوع، سعی می کنیم تا ضمن حفظ و تقویت این شرایط و ارتقاء و کیفیت آموزش مجازی و حضوری، رضایت منطقی اساتید، دانشجویان و کارکنان را در روند حرکت رو به جلو  فراهم آوریم.
معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن تقدیر از همکاران موثر در این امر خاطر نشان کرد: مبالغ واریزی از طریق سامانه سیباد به صورت پیامک جهت اطلاع برای کلیه استادان ارسال خواهد شد.


اشتراک در:

کلمات کلیدی: حق التدریس، استادان مدعو، رییس دانشگاه، معاون اداری و مالی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید