منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

undefined

 

معاونت پژوهشی دانشگاه سوره_ حمایت از پایان نامه های کاربردی و مسأله محور یکی از مهم­ترین اقداماتی است که در سال هاي اخير نه تنها موجب به كارگيري و بهره برداري از ظرفيت هاي فكري بخش عظيمي از دستگاه توليد علم مي شود، بلكه باعث نهادينه ساختن و تقويت پژوهش در حوزه های مختلف نيز خواهد شد.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات درنظر دارد بخشی از موضوعات پژوهشی موردنیاز خود را در قالب حمایت از پایان نامه های دوره های دکتری و کارشناسی ارشد، عملیاتی و اجرا کند. بنابراین دانشجویان محترم دانشگاه های سراسر کشور می توانند پایان نامه های دفاع شده خود را که بیش از یکسال از زمان دفاع آنها نگذشته باشد، جهت بررسی، ارزیابی و حمایت مادی و معنوی و بر اساس اولویت های سال ۱۳۹۹، به پژوهشگاه ارسال کنند.

 برای دریافت اولویت های پژوهشی سال ۱۳۹۹ پژوهشگاه و همچنین شیوه نامه حمایت از پایان نامه، به سایت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی https://www.ricac.ac.ir مراجعه نمایید. 

براساس موضوعات و محورهای مشخص شده در اولویت ها، دانشجویان محترم با واحد امور پژوهشی پژوهشگاه با شماره تماس ۸۸۹۱۹۱۸۸ و نشانی الکترونیکی pazhoheshi@ricac.ac.ir برای ارائه پایان نامه خود جهت بررسی اولیه پایان نامه تماس داشته باشند.

 

انتهای پیام/


اشتراک در:

کلمات کلیدی: فراخوان حمایت،پایان نامه دانشجویی،پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

نظر خود را بنویسید