منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر


معرفت
 


زهرا محمدصالحی مسئول برگزاری دوره اسلام ناب خواهران در گفت وگو با روابط عمومی دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره در رابطه با برگزاری کلاس ها گفت: دوره اسلام ناب یک دوره معرفتی-تشکیلاتی است  که برای مخاطب تشکل های دانشجویی برگزار می شود؛ همانطور که از اسم دوره مشخص است این دوره ها یک محتوای معرفتی دارند که این محتوا شامل مبانی اسلامیست و حول محور مکتب فکری، عملی و نظری حضرت امام خمینی (ره) است که سه مکتب از جمله: مکتب قرآن، مکتب امام خمینی و زن در مکتب امام خمینی را شامل می شود. در این دوره ها محتوای حکمت را نیز داریم که محتوای آن بینش های امام خمینی (ره) را شامل می شود.


وی افزود:  بخش تشکیلاتی دوره اسلام ناب متفاوت تر از سایر بخش هاست در این بخش مبانی کار تشکیلاتی مورد نظر است به این معنا که که کار تشکیلاتی باید به چه نحوی انجام شود و ملزومات کار تشکیلاتی چه چیزی است و اینکه شبکه انسانی و نیروی انسانی بودن چه ارزشی در کار تشکیلاتی کردن دارد و چه مسائلی باید در این حوزه رعایت شود. ما در دوره اسلام ناب برای این موضوعات یک سری کارگاه ها و کلاس های آموزشی در نظر گرفته ایم که به صورت مجازی برای تمامی دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود؛ این کلاس ها در 7 جلسه و برای  6 گروه برگزار می شود و طی این مدتی که ما در دانشکده فرهنگ و ارتباطات حضور داریم حدود 40 کلاس آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.


 


**هدف اصلی این است که سطح تشکل های  دانشجویی ارتقا یابد


 محمد صالحی درباره اهداف برگزاری دوره های "اسلام ناب" گفت: هدف ما از برگزاری این دوره ها این است که ابتدا به دانشجویان  تشکل های دانشجویی اساس و مبانی کار تشکیلاتی کردن را آموزش دهیم تا دانشجویان تشکلی در حوزه های نظری و عملی تقویت شوند. در واقع هدف اصلی این است که سطح تشکل های  دانشجویی ارتقا یابد و سعی داریم از جنبه بینشی وعملی دامنه مخاطبان را گسترش دهیم و این ارتباطات با دانشجویان پس از اتمام دوره قطع نشود و ما همراه تشکل ها باشیم.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم اسلام ناب با همکاری بنیاد نهضت و سازمان بسیج دانشجویی برگزار می شود و بنیاد نهضت یکی از بنیاد های سازمان تبلیغات اسلامی است.


 


انتهای پیام/


اشتراک در:

کلمات کلیدی: دوره اسلام ناب، مکتب قرآن، مکتب امام خمینی ، آموزش مجازی، بنیاد نهضت، بسیج دانشجویی، سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را بنویسید