منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره_ در میان کتب متعددی که نحوه مصاحبه گری را به خبرنگاران و اهالی رسانه می آموزد، این کتاب برای اولین بار، توصیه هایی کاربردی به طرف دیگر این معادله یعنی مصاحبه شونده ها ارائه می دهد.

در این کتاب برای همه کسانی که به نوعی سر و کارشان به رسانه ها و خبرنگاران می افتد، یک چارچوب عملیاتی و قابل پیاده سازی ارائه شده که کیفیت حضور آنها در خروجی رسانه ها و به تبع اعتبار و شهرت آنها و سازمان شان را افزایش می دهد.

سیاستمداران، مدیران، سخنگوها، مدیران روابط عمومی، مشاوران رسانه ای و به طور کلی همه کسانی که در معرض مصاحبه ها و سوالات خبرنگاران و روزنامه نگاران هستند یا مسئولیت طراحی سیاست گذاری رسانه ای مرتبط با ارگان ها و سازمان ها دارند، مخاطبان اصلی این کتاب هستند. خبرنگاران، روزنامه نگاران و مخاطبان رسانه ها هم با مطالعه این کتاب دید تازه ای به مقوله مصاحبه پیدا می کنند.

به عنوان فردی که قرار است طرف مصاحبه رسانه ها باشد، این کتاب نکاتی به شما می آموزد تا بتوانید عملکردی بی نقص ارائه کنید، سوالات را پیش بینی و مدیریت کنید، پاسخ سوالات دشوار را بدهید، در بحران ها از اعتبار خودتان و سازمان تان محافظت کنید و در نهایت طوری ظاهر شوید که رسانه ها باز هم سراغ تان بیایند. کتاب در یازده فصل تدوین شده است که در هر یک از این فصول به یکی از ابعاد مختلف مصاحبه های رسانه ای اختصاص دارد.

نویسنده انگلیسی این کتاب، الن استیونس، متخصص رسانه، روابط عمومی و تبلیغات و یک برنامه ساز رادیو-تلویزیونی است. او در چهل سال گذشته در سمت های مختلفی در حوزه رسانه و روابط عمومی ایفای نقش کرده و کسب وکارهای مهمی را راه اندازی کرده است. استیونس در مقطعی، مشاور رسانه ای کابینه انگلستان بوده و در تیم رسانه رویدادهای بزرگی همچون المپیک حضور داشته است. استیونس صاحب تالیفات متعددی در حوزه رسانه، تبلیغات و برندسازی است و به عنوان متخصص این حوزه در کنفرانس های متعددی در سراسر جهان از جمله ایران سخنرانی کرده است.

عباس رضایی ثمرین مترجم این کتاب سال ها سابقه روزنامه نگاری مکتوب، آنلاین و تصویری دارد و در مجموعه های مختلف دولتی و خصوصی به عنوان مشاور رسانه ای ایفای نقش کرده است. چاپ دوم کتاب «مدیران بخوانند؛ چگونه با خبرنگاران مصاحبه کنیم؟» در ۱۱۹ صفحه و با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان از سوی انتشارات ثانیه، روانه پیشخوان کتاب فروشی ها شده است.

خبرنگاران
 

انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: کتاب خوب بخوانیم، چگونه با خبرنگاران مصاحبه کنیم، روزنامه نگاری، روابط عمومی، مدیریت رسانه، رادیو و تلویزیون، انتشارات ثانیه، مصاحبه گری

نظر خود را بنویسید