منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 سوره اشک

به گزارش روابط عمومی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره_مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی با اعلام آغاز فعالیت پویش «سوره اشک» گفت: تصمیم گرفتیم در روزهای ماتم اهل بیت و عزای سیدالشهداء(ع) قطعاتی را در بخش های مختلف حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید کنیم که این مجموعه تولیدات با عنوان «پویش سوره اشک» به منتشر می شود.

وی افزود: در این پویش ده ها تولید جدید در قالب های مختلف نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی، کلیپ، پویانمایی، قطعه موسیقی، کمیک موشن، کمیک استریپ و... در حال تولید است که کار انتشار آنها از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

معلمی خاطرنشان کرد: پویش «سوره اشک» به نوعی واکنش سریع مجموعه حوزه هنری به مناسبت ایام عزای سرور و سالار شهیدان است و تلاش می کنیم این اقدامات واکنشی مناسبتی را در دیگر ایام مهم سال نیز ادامه دهیم.

معاون هنری حوزه در پایان گفت: تا امروز قطعاتی مانند تیزر فرهنگی «جوشکار» تولید شده در باشگاه فیلم سوره، نماهنگ فصل ماتم، مجموعه روضه های دلتنگی، مجموعه مشن گرافیک «فقط برای خدا»، چندین تصویرسازی و متحرک سازی پوستر و... در قالب پویش اشک سوره منتشر شده که کار انتشار سایر آثار نیز به مرور ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: حوزه هنری، سوره اشک، کتاب خوب، ماه محرم، واقعه عاشورا، سید الشهدا، اهل بیت، انقلاب اسلامی، قیام امام حسین، فیلم کوتاه، تیزر، نماهنگ

نظر خود را بنویسید