منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

گروه انیمیشن

دانشگاه سوره در اوایل دهه ی هشتاد شمسی؛ با برگزاری دوره های آموزش های آزاد انیمیشن، زمینه راه اندازی رشته را فراهم نمود و با کسب مجوزهای لازم از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به شکل رسمی از نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۰-۹۱ موفق به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد شد.

تولیدات انیمیشن دانشجویی نیز با دریافت بیش از یکصد جایزه، تندیس و گواهینامه داخلی و بین المللی، از معتبرترین جشنواره های جهانی و ملی ویترین افتخارات خانواده سوره را آذین نمودند.

 در راستای فعالیت های دانشجویی"کانون انیمیشن سوره" از سال ۹۴ پایه گذاری شد. برگزاری کارگاه ها، دوره های آموزشی، سخنرانی، میزگرد و رقابت دانشجویی از اهم فعالیت این کانون است.  

پس از دو دوره برگزاری جشنواره و مسابقه داخلی در پاییز سال ۹۷، نخستین جشنواره سراسری انیمیشن دانشجویی با نام "بانگ پویایی" با استقبال گسترده و بی نظیر، در سطح ملی برگزار شد و توانست به یکی از مهمترین جریانات دانشجویی انیمیشن کشور تبدیل شود و نام سوره را به عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین نثبیت کند.

استودیو انیمیشن از امکانات مهم این گروه است که با نخستین تولیدات خود از سال ۹۷ اعلام موجودیت نمود. از اقدامات دیگر گروه انیمیشن برپایی نخستین هفته ی پژوهشی هفت­رنگ با همکاری انجمن طراحان گرافیک متحرک، برنامه ریزی و راه اندازی نخستین همایش بزرگ پژوهشی "ویژگی های خلق شخصیت قهرمان ملی در انیمیشن"، ارتباط باشبکه ها و تولیدکنندگان کشور روسیه، مجارستان و آلمان بوده است. تعداد اساتید مدعو این گروه 10 نفر می باشند و بیشتر آنها از اساتید بنام این رشته هستند.
اشتراک در:

کلمات کلیدی: انیمیشن

نظر خود را بنویسید