منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 

به نقل از روابط عمومی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره_فرزاد مرادی، خواننده گروه خطاب به مخاطبان خود در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: «آنها می گویند...» یا « Asum en te »  یکی از قطعات عاشقانه و زیبای ارمنستان است که با وسواس زیاد آماده شد.

خیلی خوشحال شدیم که در این مدت کوتاه، دوستان عزیز ارمنی از شیوه بازآفرینی، تنظیم و لحن آواز این قطعه بسیار راضی بودند. این اولین مواجهه جدی ما با موسیقی ارمنستان بود و هیچ لذتی بالاتر از این نمیتونه باشه برای ما.

جامعه ارامنه ایران، از مردمان اصیل و همواره قابل احترام کشورمان بوده اند و یکی از انگیزه های مهم ما تقدیم این اثر، ادای احترام به این گروه از هموطنان عزیزمان است.

 

تک آهنگ «آنها می گویند ...» در تاریخ یکشنبه ۱۲ مرداد منتشر شد. دوستان و همراهان عزیز می توانند با مراجعه به سایت بیپ تونز اقدام به خرید و دانلود قانونی این اثر نمایند . امیدوارم شما هم دوست داشته باشید

 

نوازندگان این آلبوم سیامک سپهری (سرپرست گروه و نوازنده تار)، بهزاد مرادی (خواننده و نوازنده سازهای کوبه ای)، فرزاد مرادی (نوازنده عود)، اکبر اسماعیلی پور (تار)، دینا دوستی (کمانچه و کمانچه آلتو)، حامد بلندهمت (دودوک)، مجید پوستی (سازهای کوبه ای)، یاسمن نجم الدین (قانون)، سپهر سعادتی (کنترباس)، امید مصطفوی و پریسا اینانلو(سازهای کوبه ای) و همچنین با حضور مهمان سیاوش لطفی (پیانو) است.

 

عکاس و گرافیست این آلبوم نیز به ترتیب نیلوفر فرهادی و معصومه عرب زاده بوده اند.

 

قابل توجه است که گروه موسیقی رستاک، قطعات فولکلور و نواحی تولید و منتشر می کند. از جمله آثار آنها می توان به سرنای نوروز، همه اقوام من، بهار و رنگواره های کهن اشاره کرد. همچنین گروه رستاک تاکنون کنسرت های متعددی در سطح بین المللی نیز برگزار کرده است و در برخی جشنواره ها مانند جشنواره داخلی فجر و جشنواره سلیمانیه حضور فعال داشته.

رستاک


 

انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره - دانشکده فرهنگ و ارتباطات - گروه رستاک - موسیقی سنتی - هنر ایرانی - یک عاشقانه ارمنی - موسیقی عاشقانه - اثر هنری - آواز

نظر خود را بنویسید