منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 

 کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در راستای منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در مورد بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش در راستای اجرایی سازی این بیانیه در حوزه هنر، معماری، شهرسازی و عمران و ارتقای هویت اسلامی در این حوزه را داشته و با عنایت به اهمیت موضوع در راستای ارتقای کیفیت و رفع معضلات حوزه های مرتبط با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب طراحی و برگزار خواهد گردید.

از این رو دانشگاه هنر اسلامی تبریز در راستای بررسی و تحقق موارد فوق الذکر قصد دارد کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب را برگزار نماید. اين کنفرانس به دنبال آن است كه با گردهم آوردن صاحب نظران، انديشمندان، دانشگاهيان، سياستگزاران و مديران، سازمانهاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور و متخصصان و علاقه مندان این حوزه، به تبيين مفاهيم و اهداف مرتبط با محورهای کنفرانس بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل  اطلاعات و ارائۀ یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی معماری،عمران، هنر اسلامی و شهرسازی باشد.

بر اين اساس، دبیرخانه کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با افتخار از تمامي متخصصان، كارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمي ، تحقيقاتي و صنعتی دعوت مي نماید با شرکت در برنامه های متنوع اين کنفرانس در اين رويداد مهم مشارکت نموده وبا ارائه آخرين دستاوردهاي علمي و اجرايي خود، زمينه دستيابي به اهداف فوق را فراهم سازند.


برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید :


http://icacu.ir/fa/?id=44&p=2




تبریز

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره - معاونت پژوهشی - بیانیه گام دوم انقلاب - کنفرانس ملی معماری - شهرسازی - هنرهای اسلامی - رهبر معظم انقلاب - دانشگاه هنر اسلامی

نظر خود را بنویسید