منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشکده
 





 


 بسمه تعالی


جلسه شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده فرهنگ و ارتباطات در تاریخ 28 تیرماه 1399 در ساعت 8 تا 12 در اتاق مجازی شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده فرهنگ و ارتباطات با حضور اعضا تشکیل و موارد به شرح زیر تصویب شد:


 


گروه ارتباطات اجتماعی


رشته تبلیغ و ارتباط فرهنگی


پیشنهاده پژوهشی دانشجو مریم خلجی، دانشجوی رشته ارتباط اجتماعی گرایش تبلیغ فرهنگی ورودی 97 با موضوع بررسی نقش تبلیغات ماهواره­ای کالاهای ایرانی بر سبک زندگی ایرانیان از دیدگاه صاحبنظران رسانه و مطالعات فرهنگی : مطالعه شبکه های ماهواره ای جم و من و تو با راهنمایی دکتر علی اصغر کیا برای بار چهارم در جلسه مطرح گردید. با کلیات پروپوزال موافقت شد. مقرر شد زیر نظر مدیرگروه اشکالات جزیی را رفع و در صورت نظر تایید ایشان موضوع تصویب می شود و نیازمند برگشت مجدد به جلسه شورا نیست.


 


پیشنهاده پژوهشی دانشجو رکسانا قهقرایی دانشجوی رشته ارتباط اجتماعی گرایش تبلیغ فرهنگی ورودی 94 با عنوان بازنمایی ابعاد دینداری در فیلم های ایرانی راه یافته به اسکار( بچه های آسمان مجید مجیدی ، فروشنده، جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی) با راهنمایی دکتر امید علی مسعودی برای بار نخست در جلسه مطرح گردید، عنوان تصویب اما پیشنهاده نیازمند اصلاحات اساسی است؛ مقرر شد پس از رفع ایرادها مجدد به شورا عودت داده شود.


 


پیشنهاده پژوهشی دانشجو شیما احمدی دانشجوی رشته ارتباط اجتماعی گرایش تبلیغ فرهنگی ورودی 96 با عنوان نقش زن در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با راهنمایی دکتر امید علی مسعودی برای بار نخست در جلسه مطرح گردید، عنوان تصویب اما پیشنهاده نیازمند اصلاحات اساسی است؛ مقرر شد پس از رفع ایرادها مجدد به شورا عودت داده شود.


 


پیشنهاده پژوهشی دانشجو رضا عظیمی راد دانشجوی رشته ارتباط اجتماعی گرایش تبلیغ فرهنگی ورودی 97 با عنوان نقش رسانه­ها در اصلاح الگوی مصرف آب در ایام کرونا با راهنمایی دکتر علی اصغر کیا برای بار نخست در جلسه مطرح گردید، عنوان تصویب اما پیشنهاده نیازمند اصلاحات اساسی است؛ مقرر شد پس از رفع ایرادها مجدد به شورا عودت داده شود.


 


پیشنهاده پژوهشی دانشجو حمید شهریاری دانشجوی رشته ارتباط اجتماعی گرایش تبلیغ فرهنگی ورودی 97 با عنوان  میزان و نوع استفاده ائمه جماعات مساجد شهر تهران از شبکه های اجتماعی) تلگرام و نقش آن در تبلیغات دینی با راهنمایی دکتر علی اصغر کیا برای بار دوم در جلسه مطرح گردید، پیشنهاده نیازمند اصلاحات اساسی است؛ مقرر شد پس از رفع ایرادها با حضور دانشجو و استاد راهنما در جلسه شورا مطرح شود.


 


پیشنهاده پژوهشی دانشجو ساناز اشرفی دانشجوی رشته ارتباط اجتماعی گرایش تبلیغ فرهنگی ورودی 97 با عنوان بررسی تاثیر بحران کرونا بر عملکرد روزنامه های سراسری فارسی زبان غیردولتی ایران با راهنمایی دکتر جواد صادقی جعفری برای بار نخست در جلسه مطرح گردید، عنوان و پیشنهاده تصویب شد.


 


با درخواست دانشجو میثم حق شناس دانشجوی رشته ارتباط اجتماعی گرایش تبلیغ فرهنگی ورودی 95 مبنی بر ثبت نمره درس محیط شناسی با نمره ی 5/18 موافقت شد. تغییر نمره منوط به موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.


داور پایان نامه دانشجو فاطمه السادات میری با عنوان بازنمایی شخصیت زن در کتاب­های خاطره­نگاری دفاع مقدس  با راهنمایی دکتر صادق نصراللهی تعیین شد. داور داخلی دکتر مجید رضاییان و داور خارجی سیاووش صلواتیان تعیین شد.


 


 


گروه مدیریت فرهنگی و رسانه


رشته مدیریت رسانه


داور پایان نامه دانشجو خانم معصومه صلاحی رشته مدیریت رسانه با عنوان آسیب­شناسی معیارهای پذیرش و پخش آگهی های بازرگانی در صدا و سیما با راهنمایی دکتر بنی هاشمی تعیین شد. دکتر داخلی دکتر مجید رضاییان و داور خارجی دکتر عباس ناصری طاهری تعیین شد.


 


موضوع پیشنهادی عنوان پایان نامه دانشجو پری آبگون رشته مدیریت رسانه ورودی 97 با عنوان بررسی سیاست­های اطلاع­رسانی رادیو اتکا از دیدگاه مخاطبان در جلسه شورا مطرح و عنوان و موضوع رد شد.


موضوع پیشنهادی عنوان پایان نامه دانشجو  میثم امینی رشته مدیریت رسانه ورودی 97 با عنوان تحلیل الگوهای پنهان رسانه ای در سیاستگذاری رسانه­ای در جلسه شورا مطرح شد و مقرر شد دانشجو به گروه مراجعه کند.  





اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشکده فرهنگ و ارتباطات - گروه ارتباطات اجتماعی - گروه مدیریت فرهنگی و رسانه - دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید