منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه، هم زمان با آغاز ثبت نام دوره های فصل تابستان، وب سایت این مرکز نیز به صورت آزمایشی راه اندازی شد.
این وب سایت به منظور اطلاع رسانی اخبار و رویدادها و همچنین تسهیل در فرآیند اطلاع رسانی و ثبت نام دوره ها و کارگاه های آموزشی این مرکز راه اندازی شده است و کلیه فرایند ثبت نام، اطلاع رسانی و ورود به کلاس های مجازی برخط از طریق این درگاه انجام خواهد پذیرفت.
هم زمان با راه اندازی این وب سایت، از نشان (لوگو) مرکز آموزش های تخصصی نیز رونمایی شد. این نشان توسط خانم مهدیه عامری از دانشجویان گرافیک و با مشاوره خانم دکتر رمضان ماهی مدیر گروه گرافیک و ارتباطات تصویری دانشگاه سوره طراحی شده است.
لازم به ذکر است ثبت نام دوره های تخصصی معماری و شهرسازی و دوره های شعر و ادبیات این مرکز نیز از روز یکشنبه 5 مرداد ماه آغاز می شود و اطلاع رسانی و ثبت نام دوره های دپارتمان های گرافیک، تئاتر و سینما و انیمیشن و جلوه های ویژه نیز پس از آن صورت می پذیرد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های تابستانه مرکز آموزش های تخصصی سوره می توانند به وب سایت این مرکز به نشانی sooretc.com مراجعه نمایند.


اشتراک در:

کلمات کلیدی: نشان، سایت، مرکز آموزش های تخصصی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید