منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

ارباب




به گزارش دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره، دومین جشنواره رسانه ای نباء ویژه دانشجویان سراسر کشور به همت بسیج دانشجویی در محور های نشریه ، برد ، پادکست ، تبلیغات ، فضاسازی و دکور و کلیپ در فروردین ماه برگزار شد.


"بخش ویژه جشنواره" نیز در دو بخش کلیپ و نشریه با محورهای نظارت مردمی بر تصمیم مسئولان با محوریت اعتراضات مردمی، مصرف گرایی و جایگاه آن در سبک زندگی، فعالیت اجتماعی زنان، خاورمیانه در دوران بعد از معامله قرن و رواج یافتن آموزش پولی در دانشگاه ها برگزارشد.


در این جشنواره آقای علیرضا ارباب دانشجوی دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره به نمایندگی از دانشگاه سوره موفق به کسب رتبه نخست ساخت کلیپ (استاپ موشن) در بخش ویژه "خاورمیانه پس از معامله ی قرن" شدند و همچنین اثر آنها با عنوان #مقاومت ازبین 189 اثر در بخش کلیپ جز13 کاندید بوده و توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد؛ شایان ذکر است که به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم اختتامیه جشنواره نباء به صورت مجازی برگزارشده است .


درباره ی اثر


 اثر ارائه شده با عنوان #مقاومت در ابتدا با تاریچه ی مفهوم مقاومت و ارتباط آن با زندگی بشر شروع می شود و به تحلیل و مصداق پردازی تاریخی و معرفی افراد سرشناس حوزه مقاومت می پردازد و با تشریح و تبیین مقاومت اسلامی پایان می یابد.



اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره - دانشکده فرهنگ و ارتباطات - جشنواره دانشجویی - مقاومت - بسیج دانشجویی -

نظر خود را بنویسید