منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، شکوفه ماسوری در همایش ملی چالش های یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی که به صورت آنلاین برگزار شد، به ارائه گزارش اولین جلسات دفاعیه آنلاین دانشگاه سوره در دوران شیوع ویروس کووید 19 پرداخت.
این همایش به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا در روز دوشنبه 30 تیرماه 99 در شش پنل برگزار گردید که عبارت اند از: شناسایی و تحلیل چالش های مهم یادگیری الکترونیکی که دانشگاه های کشور در وضعیت مقابله با کرونا با آن رو به رو شدند؛ ارایه پیشنهادات تخصصی از منظر علم آموزش، بهبود عملکرد نظام آموزش عالی در طراحی و اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیکی؛ بهبود آفرین های برنامه ریزی، مدیریت اجرا و دستاوردهای یادگیری.
در ذیل می توانید چکیده ای از کنفرانس شکوفه ماسوری را بخوانید:

برگزاری جلسات دفاع، از جمله تجربیاتی است که به دفعات و به شکل موفق در همه ی دانشگاه های کشور برگزار شده  است . شیوع ویروس کووید19در همه ی جهان و در کشور ما همانطور که در برگزاری کلاس های آموزشی فرایندی پیچیده ایجاد کرد و طبیعتأ به علت نو بودن، خطاهایی نیز در پی داشت، در برگزاری جلسات دفاع نیز به علت شرایط روانی و خطرات جسمانی ای که دانشجویان و استادان را  تهدید می کرد تجربه ی جدیدی بود . این مقاله ی آنلاین سعی دارد  ضمن تحلیل جلسات دفاع دانشکده ی هنر دانشگاه سوره،  ضمن بررسی چگونگی اجرای آن  بیان کند که چه عواملی در برگزاری موفق جلسات دفاع نقش داشتند و چگونه استفاده از ابزارهای آموزشی و فن آوری های آنلاین و استفاده از فرایندهای روانشناسانه توانست از بی تجربگی تا ایجاد تجربه ی موفق  در برگزاری جلسات دفاع آنلاین پیش برود.




اشتراک در:

کلمات کلیدی: دفاع آنلاین موفق، شیوع ویروس کووید 19، هیأت علمی گروه تئاتر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید