منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

اگرچه نهضت سواد رسانه ای و آموزش های سواد رسانه در ایران سابقه چندین ساله دارد؛ اما انتشار کتاب تفکر و سواد رسانه ای و تعریف سواد رسانه به عنوان واحد اختیاری برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در سال ۹۵ را می توان نقطعه عطفی در مسیر گسترش سواد رسانه ای در ایران دانست.
طی سال های گذشته مدرسه هنر و رسانه آینه هفت دوره تربیت مدرس رسانه ای برگزار کرده است اما با توجه به درخواست مکرر مربیان و معلمین سراسر کشور، در طراحی این دوره عملا به محتوای کتاب درسی پایبند نبوده و پا را فراتر گذاشته تا دوره ای جامع تر به مخاطبان ارائه گردد. به همین منظور طی همکاری با مرکز آموزش های تخصصی و با مشارکت دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره دوره ای تخصصی با جمعی از بهترین اساتید دانشگاه و مدرسین سواد رسانه ای برگزار خواهد شد که عناوین آن به شرح زیر است:


در پایان این دوره آزمونی از شرکت کنندگان بعمل خواهد آمد و پس از داوری توسط اساتید دانشگاه، گواهی شرکت در دوره برای پذیرفته شدگان صادر خواهد شد. همچنین برنامه ریزی برای ترم دوم این دوره نیز در حال انجام است تا مباحث مطرح شده در این دوره تعمیق پیدا کند و عناوین مورد نیاز دیگری که در دوره تابستانه امکان ارائه نداشتند در ترم دوم ارائه گردند.
لازم به ذکر است این دوره کاملا به صورت آنلاین بوده و شرکت در جلسه اول معارفه دوره که با حضور جناب آقای دکتر حسن خجسته برگزار خواهد شد به صورت رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه سوره برای شرکت در این دوره از تخفیف 20 درصدی برخوردار خواهند بود. علاقه مندان برای دریافت کد تخفیف می بایست نام و شماره دانشجویی خود را به شماره 09355194608 ارسال نمایند.
کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در : ayenehschool.com

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دوره جامع تربیت مدرس، سواد رسانه ای، مرکز آموزش های تخصصی، دانشکده فرهنگ و ارتباطات، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید