منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره، به پاس تلاش ها و زحمات بی دریغ محسن مومنی شریف رییس سابق حوزه هنری در طول یک دهه خدمت صادقانه در جبهه فرهنگی انقلاب، از وی تشکر و قدردانی نمود. متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

به نام خدا


برادر گرامی و استاد ارجمند،
جناب آقای محسن مومنی شریف

با سلام  و عرض ارادت؛
خدای بزرگ و مهربان را شاکریم به خاطر وجود عزیزانی که بسی مایه غرور و مباهات هستند آن گاه که درکمال صداقت و درستکاری، مدت های بسیاری از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به ارزش های انقلاب اسلامی گذراندند و در جهت تحقق اهداف  عالیه درحوزه فرهنگ و هنر متعهد و انقلابی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل بر ایزد منان درکنار همکارانشان، صادقانه خدمت نمودند و اینک با کوله باری از تجربه، این مسئولیت خطیر را به دیگر عزیزان می سپارند. بر خود لازم می دانم از زحمات بی دریغ و اهتمام ویژه جنابعالی در طول یک دهه خدمت صادقانه در جبهه فرهنگی انقلاب و پاسداشت و نشرارزش های معنوی تشکر و قدردانی نمایم. 
بی شک! آیینه ی اذهان اساتید و فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر متعهد، تصویری  زلال، مومنانه و شریف از مساعی و تلاش شما را به یادگار ثبت خواهد نمود.
دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند منان زیر سایه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء خواستارم.

                                                                                                                                          محمدحسین ساعی                               

اشتراک در:

کلمات کلیدی: تقدیر و تشکر، محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره، محسن مومنی شریف، رییس سابق حوزه هنری

نظر خود را بنویسید