منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، طی حکمی از طرف محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره، یوسف خجیر با حفظ سمت در ریاست دانشکده فرهنگ و ارتباطات، به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه منصوب شد. متن حکم ایشان به این شرح است:

به نام خدا

جناب آقای دکتر یوسف خجیر
با سلام و عرض تحیت؛
به موجب این حکم، شما را که الحمدلله واجد صفات نظم، سخت کوشی، دقت نظر، حسن خلق و حسن معاشرت و نیز در عرصه علمی خود، خبره هستید، به سمت سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه منصوب می کنم؛ این حکم با حفظ سمت پیشین شما در ریاست دانشکده فرهنگ و ارتباطات صادرشده و متضمن موارد زیر است که امید دارم در دوره هدایت معاونت پژوهشی از سوی شما، بخش مهمی از آنها به واقعیت تبدیل شوند:
1. حضور فعال در شورای دانشگاه و هیأت رییسه دانشگاه جهت پیشبرد و اصلاح مسائل متعدد معاونت پژوهشی و ابعاد پژوهشی بخش های مختلف دانشگاه.
2. تشکیل منظم و مداوم جلسات شورای پژوهشی دانشگاه به عنوان یکی از ارکان مهم اداره دانشگاه و ارتقای استادان، با دستورکارهای مفید و مورد نیاز دانشگاه و جامعه.
3. طراحی و اجرای همه فرآیندهای نظام جامع پژوهشی استادان دانشگاه و پیوند دادن سیستماتیک کلیه فرآیندهای تبدیل وضعیت، ترفیع و ارتقای استادان با آن با هماهنگی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی.
4. طراحی و اجرای همه فرآیندهای حضور نظام مند استادان دانشگاه سوره در صنایع مربوطه و جامعه با هماهنگی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی.
5. برقراری ارتباط نظام مند با بخش های مرتبط، در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر دانشگاه ها.
6. فعال کردن وظایف و تکالیف پژوهشی دانشکده ها، گروه های علمی، استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حداکثری.
7. طراحی و تأسیس هسته ها، گروه ها و مراکز پژوهشی متناسب با نیاز دانشگاه، حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی در راستای مزیت های نسبی و آینده سازی دانشگاه سوره.
8. پیگیری تأسیس نشریات علمی مورد نیاز دانشگاه و افزایش آن به حداقل 5 نشریه تا 3 سال آینده.
9. پیگیری بحث ارتقای کمی و کیفی انتشارات دانشگاه سوره باهدف رسیدن به حداقل انتشار 30 عنوان کتاب درسی دانشگاهی و علمی در سال تا 3 سال آینده.
10. سامان دهی و نظام مند کردن فرآیندهای توزیع و فروش کتاب های منتشره دانشگاه سوره و توجه ویژه به اقتصاد نشر دانشگاه.
11. هدایت پایان نامه های دانشگاه در جهت برنامه جامع پژوهشی استادان، نیازهای کشور و جلب حمایت مالی برای آنها با هماهنگی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی.
12. تبدیل پایان نامه های دانشگاه به مقالات علمی معتبر در نشریه های علمی داخلی و خارجی با هدف انتشار حداقل 100 مقاله علمی با نام دانشگاه سوره تا 3 سال آینده.
13. شناسایی پژوهشگران برتر در میان شبکه انسانی گسترده دانشگاه سوره در میان استادان مدعو و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانش آموختگان.
14. برگزاری فایده مند و علمی برنامه های هفته پژوهش دانشگاه سوره با معرفی سالیانه پژوهشگران برتر دانشگاه و پایان نامه های ممتاز.
15. اداره مطلوب کتابخانه های تخصصی دانشگاه با تمرکز بر تأسیس کتابخانه الکترونیکی دانشگاه و آرشیو نظام مند پایان نامه های نظری و عملی دانشگاه با ایجاد مرکز اسناد دانشگاه.
16. ارتباط هدفمند با کتابخانه های تخصصی کشور در حوزه های مرتبط با رشته های دانشگاه.
17. ارتباط مؤثر با مرکز اسناد و مدارک علمی کشور (ایرانداک) و همه پژوهشگاه ها مرتبط با رشته های دانشگاه سوره برای هم افزایی در راستای تحقق اهداف پژوهشی دانشگاه.
18. برنامه ریزی برای بازنگری همه رشته های موجود دانشگاه و طراحی رشته های جدید مورد نیاز کشور، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری با همکاری گروه های آموزشی، دانشکده ها و معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی.
19. برگزاری کارگاه ها و دوره های دانش افزایی برای ارتقای مهارت های استادان و دانشجویان به ویژه در حوزه روش تحقیق، مقاله نویسی و نگارش پایان نامه با همکاری سایر بخش های دانشگاه با هماهنگی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی.
20. همکاری جدی با مراکز آموزش آزاد و کارآفرینی دانشگاه برای ایجاد ارزش افزوده پژوهش های دانشگاه در آن مراکز.
بار دیگر از زحمات جناب آقای دکتر صادقی در مدت تصدی این مسئولیت، تشکر ویژه دارم و امیدوارم ایشان در پناه حضرت حق، سالم و سرحال، مشغول خدمت به جامعه علمی کشور و دانشگاه سوره در سنگرهای جدید باشند.دوام توفیقات حضرت عالی را در این مسئولیت مهم، از خداوند متعال، زیر سایه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناله الفداء، خواستارم.

                                                                                                                                                                        
                                                                                                                                                                       محمدحسین ساعی 


اشتراک در:

کلمات کلیدی: انتصاب، یوسف خجیر، سرپرست معاونت پژوهشی، رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات، محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید