منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، صبح روز چهارشنبه، ۴ تیرماه ۹۹، در حاشیه جلسه شورای دانشگاه، به پاس زحمات و تلاش های ۱۳ ساله جواد صادقی در پست های مختلف مدیریتی از جمله: معاونت اداری و مالی، قائم مقام رییس و سرپرست معاونت پژوهشی، از سوی محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره، با حضور جمعی از معاونان، روسای دانشکده ها و اعضای هیأت علمی، تقدیر به عمل آمد. 
ساعی به خدمات انجام شده صادقی در بخش های مختلف دانشگاه اشاره کرد و گفت: جا دارد در این جلسه از کسی که نزدیک به ۱۳ سال در عنوان های مختلف شغلی و در مسئولیت های حساس دانشگاه حضور داشته و بعد از این مدت به دلیل مسائل شخصی، این حوزه را ترک کردند، مراتب تقدیر و تشکر را به جا آوریم. بنده از صمیم قلب نسبت به حضور ایشان و زحماتی که کشیدند، تشکر می کنم.
وی ادامه داد: اگر فضای عادی و به دور از بیماری کرونا و مسائل ناشی از آن در جامعه وجود داشت، قطعأ مراسم عمومی تر و باشکوه تری برگزار می کردیم که در حضور کارکنان و اساتید از ایشان تقدیر و تجلیل کنیم اما به پیشنهاد برخی از همکاران به جلسه شورای دانشگاه موکول کردیم. 
صادقی نیز از دعوت و تقدیر رییس دانشگاه سپاسگزاری کرد و گفت: وضعیت موجود امروز دانشگاه سوره، حاصل زحمات عده بسیاری است که حتی قبل از این که من دانشگاه را بشناسم، اصولی را پایه گذاری نمودند که تا امروز به این مرحله و درجه برسیم. و این بسیار خوب است که قدردان زحمات همه آن ها باشیم. 
وی در ادامه اظهار داشت: با وجود پیچیدگی هایی که در اداره کردن دانشگاه وجود داشت، سعی کردیم آن طور که در توان فکری، روحی و جسمی ما بود، به دانشگاه کمک کنیم و الان از همه دوستان و همکاران می خواهم که برای مدیریت دانشگاه، همگی کمک کنند و این طور نباشد که هر شخصی، پشت میز ریاست نشست،  او را با انبوه مشکلات تنها بگذاریم که این شیوه ما را به مقصد و هدف نمی رساند.
 صادقی به خدمات انجام شده در معاونت پژوهشی پرداخت و گفت: در این مدت کوتاه که بنده سرپرستی معاونت پژوهشی را به عهده داشتم، شورای تخصصی پژوهشی را پایه گذاری کردیم. همین طور در بخش کتابخانه، از سیستم سنتی خارج شده و سیستم اتوماسیون را جایگزین کردیم و همین طور علیرغم نداشتن آیین نامه نشر و انتشار کتاب، خوشبختانه توانستیم آن را پایه گذاری کنیم و در اوایل سال ۹۹ نیز با اقداماتی که از قبل شروع شده بود، موفق به دریافت درجه علمی برای نشریه رهپویه هنر شدیم.
آقای خوش گفتار یکی از اعضای هیأت رییسه دانشگاه نیز از مسیر رو به پیشرفت دانشگاه در مدت مدیریت جواد صادقی جعفری گفت و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود. 
سپس توسط دکتر ساعی به رسم یادبود، لوح تقدیر به دکتر صادقی تقدیم گردید.







اشتراک در:

کلمات کلیدی: تقدیرنامه، دکتر جواد صادقی جعفری، دکتر محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید