منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، احمد خلیلی فرد یکی از هنرمندان برجسته کشور و استاد پیشکسوت نقاشی دانشگاه سوره به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، یک کارگاه نقاشی به مدت دو روز در جزیره کیش برگزار کرد. 
روابط عمومی دانشگاه سوره، مصاحبه ای با ایشان انجام داده که در ذیل آن را می خوانیم: 

ضمن سلام و خداقوت به شما، در مورد ورکشاپ اخیر که در جزیره کیش برگزار شد، توضیح بفرمایید: 
من هم به شما و همه مخاطبان سلام عرض می کنم. این ورکشاپ در دو روز یعنی ۱۶ و ۱۷ خردادماه برگزار شد و از تهران، فقط بنده شرکت کردم ولی تعدادی دیگر از جزیره کیش حضور داشتند. ورکشاپ توسط معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد. 
کیش، علیرغم اسم و رسمی که در عرصه تجارت و اقتصاد از خود به جای گذاشته، متأسفانه به لحاظ هنر بسیار فقیر است. وقتی جزیره ای به لحاظ تجاری، اقتصادی و گردشگری مهم است، پس باید فرهنگ و هنر ایرانی نیز در آن گسترده شود. به هر حال این ورکشاپ را با گروهی افراد به عنوان مدرس که متأسفانه با تکنیک های هنر آشنایی کامل نداشتند، برگزار کردیم. 
پس از اتمام ورکشاپ، بنده در قالب پیشنهاد به مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش، موضوع عقد تفاهم نامه بین دانشگاه سوره و سازمان منطقه آزاد را مطرح نمودم که بر اساس این تفاهم نامه از دانشگاه سوره به منظور تدریس و آموزش هنر، استاد اعزام شود که اتفاقأ از این پیشنهاد استقبال شد.

چه تعداد افراد در ورکشاپ حضور داشتند؟ 
به خاطر شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، شرکت کنندگان و حاضران بسیار محدود بودند؛ حتی بازتاب رسانه ای و مطبوعاتی نیز نداشت.

اثری که توسط شما خلق شد، آیا در معرض دید عموم قرار گرفت؟
درحال حاضر مطلع نیستم اما احتمالأ در جایی از سازمان منطقه آزاد نصب کنند. 

در کل ارزیابی تان از این تجربه چه بود؟ 
تجربه خوبی بود و بنده به ادامه این روند و بازخوردهای آن خوشبین هستم.

ممنون از شما که در این مصاحبه شرکت کردید، در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید: 
بنده از قدیمی های سوره هستم و به اینجا تعلق خاطر دارم. ان شاءالله تفاهم نامه بین دانشگاه سوره و سازمان منطقه آزاد کیش بسته شود و شاهد اتفاق های خوب باشیم. این ورکشاپ شاید بهانه ای باشد که بنده بتوانم دانشگاه سوره را به منطقه آزاد کیش وصل کنم.






اشتراک در:

کلمات کلیدی: احمد خلیلی فرد، استاد پیشکسوت نقاشی، ورکشاپ، معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید