منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، طی حکمی از طرف دکتر محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره، دکتر کاظم نظری به عنوان سرپرست دانشکده هنر دانشگاه سوره منصوب شد. متن حکم ایشان به این شرح است:

بسم الله النور
جناب آقای دکتر کاظم نظری
سلام و درود؛
ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و نیز تبریک عید بازگشت به فطرت انسانی، عید سعید فطر، با توجه به تجارب متعدد و ارزشمند جنابعالی که ناشی از سال ها فعالیت در دانشگاه و حوزه های حرفه ای هنری است، طی این حکم، شما را به عنوان سرپرست دانشکده هنر دانشگاه معظم سوره منصوب می نمایم؛ 
با حضور شما در رأس این دانشکده مهم برای عرصه های هنری کشور عزیز ما، برنامه ریزی و پیگیری برای تحقق موارد زیر انتظار می رود: 
1) به پایان رساندن درست و با کیفیت ترم جاری تحصیلی، علیرغم همه دشواری ها و بحران های پیش رو با کمک همه مدیران و کارشناسان گروه های  دانشکده و نیز مشارکت و همت دانشجویان و استادان در رشته های مختلف، وفق برنامه ریزی های صورت گرفته.
2) اعتلای نام و نشان دانشکده در حوزه های تخصصی مربوط در سطح اول کشور.
3) برقراری ارتباط مؤثر مابین اعضای هیأت علمی مستقر و مدعو آن دانشکده با ریاست و سایر بخش های دانشگاه برای پیگیری مطالبات ایشان و اجرایی شدن سیاست ها و اهداف کلان اساسنامه فاخر دانشگاه.
4) مشارکت دادن اعضای هیأت علمی آن دانشکده در فرآیندهای تصمیم گیری و همه فعالیت های دانشگاهی برای تحقق اهداف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و کارآفرینی مورد انتظار از آن دانشکده، با هماهنگی بخش های مرتبط در دانشگاه.
5) کامل کردن سلسله رشته های هنری که در حال حاضر دانشکده هنر فاقد آن است با اجرایی کردن رشته های مصوب موجود؛ با توجه دقیق به اهداف ذکر شده در اساسنامه دانشگاه.
6) بالا بردن سطح کیفی و محتوایی کلاس های دانشکده در سطح اول کشور با استفاده و بهره گیری از اعضای هیأت علمی و استادان برجسته کشور و سایر ظرفیت های موجود.
7) برگزاری کارگاه های عملیاتی، بِروز، کاربردی و مکمل دوره های رسمی دانشکده برای دانشجویان و فعالان حوزه هنر کشور در عرصه های مختلف و با ارتباط با نهادهای مسئول کشوری در این حوزه؛ با کمک مدیریت آموزش های آزاد و غیرحضوری دانشگاه.
8) طراحی و اجرای رویدادهای رسانه ای مؤثر با موضوعات روز برای دانشجویان آن دانشکده و دیگران.
9) توجه ویژه به نام و نشان جشنواره های هنریِ دانشجوییِ دانشکده و برگزاری فاخر آنها.
10) فعال کردن انجمن های علمی دانشجویی دانشکده با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه.
11) فعال کردن کانون های دانشجویی دانشکده با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه.
12) طراحی رشته های مورد نیاز کشور، در حوزه های معین شده برای آن دانشکده و همسو با اهداف دانشگاه، در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد کشور براساس اهداف مندرج در اساسنامه دانشگاه.
13) برگزاری دوره های دکتری در رشته های مورد نیاز کشور براساس اهداف مندرج در اساسنامه دانشگاه.
14) جذب اعضای هیأت علمی جدید برای دانشکده در راستای اهداف تعریف شده در اساسنامه دانشگاه.
15) تأسیس نشریه علمی رهپویه هنرهای نمایشی. 
16) تأسیس یک نشریه علمی معتبر با موضوع فلسفه و حکمت هنرهای اسلامی.
17) افزایش کمّی و کیفی فعالیت های پژوهشی آن دانشکده با کمک معاونت پژوهشی دانشگاه.
18) افزایش کیفی پایان نامه نظری و عملی آن دانشکده و تلاش برای هدایت آنها به سمت حداکثر کاربردی شدن در راستای نیازهای واقعی کشور. 
19) ایجاد کانال های ارتباطی فعال با هنرمندان برجسته و انقلابی کشور برای انجام فعالیت های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و کارآفرینی.
20) ایجاد کانال های ارتباطی فعال با نهادهای هنری برجسته و انقلابی کشور برای انجام فعالیت های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و کارآفرینی.
21) ایجاد کانال های ارتباطی فعال با سایر دانشگاه ها، دانشکده ها، پژوهشگاه ها و پژوهشکده های کشور در حوزه هنر.
22) استقرار نظام شناسایی و جذب فعال دانشجویان مستعد، ماهر و انقلابی در حوزه ها و رشته های مختلف هنری برای تحصیل در دانشگاه سوره.
23) ایجاد فرآیندهای کارآفرینی، کارورزی و کارآموزی مؤثر برای تربیت حرفه ای دانشجویان، با همکاری مرکز رشد و نوآوری دانشگاه.
24) برقراری ارتباط مناسب و مؤثر با دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان آن دانشکده برای ایجاد فضای پرنشاط دانشجویی، دانشگاهی، اسلامی و انقلابی.
در پایان از زحمات سالیان اخیر جناب استاد خسرو خسروی و همه همکاران ایشان، در هدایت دانشکده هنر دانشگاه سوره، کمال سپاسگزاری را دارم و امیدوارم در دوره جدید نیز شاهد ارتقای روزافزون دانشکده هنر دانشگاه سوره باشیم.
دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند منان زیر سایه حضرت ولی عصرارواحنا له الفداء برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

                                                                                                                                                                                                

                                                                                                                                                                        محمدحسین ساعی



اشتراک در:

کلمات کلیدی: انتصاب، کاظم نظری، سرپرست دانشکده هنر، محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید