منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 

بسم الله

الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

                                                                                        (البقره؛ 274)

 

پویش جمع­آوری کمک­های نقدی دانشگاه سوره

 در پی رویدادهای نه چندان خوشایند و تهدیدهای معیشتی ناشی از دوران قرنطینه، بیش از وظایف حرفه ای و تخصص هایی که ما را در محیط های اداری، شغلی و دانشگاهی کنار هم جمع نموده، وظیفه ی انسانی و اولویتی که امروز مسئولیتِ اصلی همگی ما خواهد بود، گرفتن دست نیازمندان و یاری رساندن به همنوعان، هموطنان، همشهریان و خانواده هایی است که درگیر گذر از این شرایط سخت و پیش بینی نشده هستند.

امام علی‏ علیه السلام : "طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ" 

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

وظیفه ی ما به عنوان یک انسان، یک هم وطن، یک عضو از طبقه ی تحصیل کرده و دانشگاهی در این شرایط، حکم می کند تا در این مقطع حساس، به کمک و یاری پدران، مادران، خواهران، برادران و فرزندان خود بشتابیم. بیاییم به این بهانه در ماه پربرکت رمضان، سفره ای از مهر و همدلی در پویش جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانشگاه سوره بگسترانیم.

دانشجویان عزیز، استادان گرامی، اعضای محترم هیأت علمی، مدیران و معاونین محترم دانشگاه سوره و دانش-آموختگان گرانقدر، در این راه مساعدت شما در ترغیب و همراه کردن این خانواده بزرگ، بسیار مؤثر و الگوساز است. به این منظور قصد داریم تا با همیاری و کمک های نقدی و غیرنقدی شما در این امر خداپسندانه به یاری هم وطنانمان بشتابیم. لذا ازشما درخواست می گردد تا وجوه اهدای خود را به شماره حساب 8887881581 و یا شماره کارت 0561 0336 3374 6104  نزد بانک ملت واریز و تصویر فیش مربوطه را به شماره 09012682459 ارسال نمایید[1].

 به امید روزی که با سربلندی و وجدانی آرام، در کنار مدافعان سلامت، کادر درمانی، پرستاران و پزشکان غیور این مرز و بوم، با افتخار از این بحران جهانی عبور کرده و در محیطی اَمن و سرشار از تندرستی و شادمانی در کلاس­های درس حضوری و کارگاهی دانشگاه، میزبان دانشجویان خوب و فرزندان خود باشیم و حماسه­ای دیگر را در تاریخ سوره بیافرینیم.  لازم به ذکر است که این پویش با مشارکت بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی، گروه جهادی هنر و رسانه آیات، هیأت محبان الزهرا دانشگاه سوره و همیاری سبز تمامی شما خوبان به انجام می­رسد.

ره نیک مردان آزاده گیر:            چو ایستاده­ای، دست افتاده گیر

                                                         "سعدی"

 

                                     با توکّل بر خداوند لایزال و با درود بر شرف و عزّت ایران و ایرانیان

                                       معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره اردیبهشت 1399

  



[1] - این حساب به نمایندگی معاونت فرهنگی و معاونت اداری به نام جناب آقای محمدامین ابوحمزه و آقای نورالدین ترابی به این منظور از سوی دانشگاه سوره افتتاح گردیده است.



اشتراک در:

کلمات کلیدی: پویش، کمک های نقدی، کمک های غیرنقدی، دانشجویان، استادان، اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان، مدیران، معاونین، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید