منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره موفقیت ارزشمند و چشمگیر دیگری برای دانشگاه سوره رقم خورد و فصل نامه رهپویه هنر/ هنرهای تجسمی دانشگاه سوره، پس از پی گیری های مداوم معاونین پژوهشی دانشگاه، رتبه علمی خود را از وزارت علوم دریافت کرد.
فصل نامه رهپویه هنر از پاییز سال ۱۳۷۴ در ۴ دوره تحولی، تحت نظر معاونین پژوهشی وقت، در راستای اهداف عالیه تبیین شده در اسناد راهبردی سوره که همان اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی است، به منظور گسترش و اعتلای سطح دانش و پژوهش از طریق چاپ مقالات علمی- پژوهشی، راه اندازی گردید.
*در دوره اول (سال ۷۵-۷۴) در قالب ۵ شماره با شماره شاپا چاپ گردید. 
*در دوره دوم (سال ۸۶-۸۵)  با چاپ ۶ شماره فصل نامه علمی- تخصصی رهپویه هنر  اقدام به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمود. 
*در دوره سوم در سال ۱۳۸۷ با دریافت پروانه نشر با روش پژوهشی، نشریه علمی- پژوهشی رهپویه هنر به چاپ رسید.
*در دوره چهارم نیز با ایجاد تغییراتی منطبق با آیین نامه نشریات علمی وزارت  علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به دریافت مجوز نمود که با انجام تغییرات لازمه و چاپ ۴ شماره از نشریه با عنوان جدید رهپویه هنر/ هنرهای تجسمی،  پس از بررسی های اولیه و تأییدیه ورود به ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی،  توسط کمیسیون نشریات علمی در تاریخ ۹۹/٠۱/۳۱ به شماره ثبت ۱۱۴۹۴-۱۳۹۹، موفق به دریافت گواهی *رتبه علمی*  گردید.

لذا به اطلاع استادان، دانشجویان و نویسندگان مقالات علمی در حوزه تخصصی نشریه می رساند که در صورت علاقه مندی به چاپ مقالات خود در نشریه علمی رهپویه هنر/ هنرهای تجسمی، می توانند با مراجعه به وبگاه نشریه (rahpooye.soore.ac.ir)  با  مطالعه راهنمای نویسندگان، مقاله خود را از طریق همین سامانه ارسال نمایند.
در خاتمه این موفقیت علمی را به اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سوره تبریک می گوییم و از همه دست اندرکاران نشریه که در مسیر این موفقیت تلاش نمودند سپاسگزاریم.


unnamed.jpg

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نشریه علمی، رهپویه هنر، هنرهای تجسمی، رتبه علمی، معاونت پژوهشی، دانشگاه سوره، وزارت علوم

نظر خود را بنویسید