منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به نام خداوند بخشنده مهربان

همکاران معظم و اعضای محترم خانواده سوره، سالی که گذشت با تمام خاطرات خوب و پیشرفت های آموزشی و فرهنگی دانشگاه، برای بسیاری از برادران و خواهران ما سالی بود که با غم وداع عزیزانشان همراه شد. فراغی جادوانه که آرزوی غفران الهی را از سوی ما همراه  خود داشت. 
با آغاز سال ۱۳۹۹ ناگاه با بحرانی به نام پاندمی کرونا در جهان روبرو شدیم و بار دیگر دیدیم که ناملایمات و سختی ها، انسان های پاک و مومن را به هم نزدیک تر و صمیمیت اجتماعی را بیشتر می کند. در این میان ولی سفر به دیار باقی رسمی است که هر از گاهی امید به جاودانگی در بهشت الهی را نویدی دوباره می بخشد و عزیزی را داغدار.
به نیت شادی روح تمامی از دست رفتگان و با امید تندرستی، عاقبت به خیری و صبر برای تمامی عزیزانمان، قصد داریم تا با یاری شما نذری را (بر اساس سنت الهی قربانی) به یکی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و ایتام،، اهدا و دعای خیرش را نثار اهالی قبور کنیم.
در صورتی که شما نیز قصد دارید در این امر خیرخواهانه همراه و در برکت آن شریک باشید، لطفا نیت کرده و وجوه نذری خود را حداکثر تا مورخ ۹۹/۲/۱۰ به شماره کارت؛    ۴۸۳۸-۷۸۷۲-۳۳۷۸-۶۱۰۴
نزد بانک ملت، به نام مهران هوشیار(به نمایندگی اعضای هیأت رئیسه دانشگاه) واریز نمایید.
بدیهی است مستندات مالی متناسب با مبلغ جمع آوری شده با نظارت معاونت اداری و مالی دانشگاه و تأیید دکتر ساعی،  هزینه و به اطلاع شما خوبان خواهد رسید.
(لطفا تصویر قبض و رسید پرداخت خود را از طریق پیامک و یا واتس آپ به شماره:  ۰۹۱۲۷۱۶۱۳۰۱ ارسال نمائید.)

هیأت رئیسه دانشگاه سوره
چهارشنبه- مورخ ۹۹/۲/۳

اشتراک در:

کلمات کلیدی: همکاران، اعضای هیأت علمی، صدقه، تندرستی، نذر، آرامش اموات

نظر خود را بنویسید