منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، صبح روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۹۹، تیم برنامه سازان شبکه آموزش سیما و شبکه خبر با حضور در ساختمان دانشکده فرهنگ و ارتباطات از روند آموزش مجازی به دانشجویان گزارش تصویری تهیه نمودند. در این مصاحبه که گزارشگر شبکه خبر به صورت سرزده وارد کلاس استاد حاجیان شد، با ایشان به گفت و گو پرداخت و از چگونگی و کیفیت برگزاری کلاس ها سوالاتی را مطرح کرد. در این مصاحبه استاد حاجیان ضمن ابراز امیدواری و رضایت از این شیوه تدریس، به صورت اتفاقی یکی از دانشجویان حاضر در کلاس مجازی را با فعال نمودن دوربین دعوت به مصاحبه با رسانه ملی کرد. 
پس از مصاحبه با دکتر خجیر خبرنگاران شبکه خبر به دانشکده معماری و شهرسازی رفته و از شیوه تدریس در کلاس مجازی گزارش تهیه کردند و پس از مصاحبه با دکتر اصانلو رییس دانشکده معماری و شهرسازی کار خود را به پایان رساندند. 
در این میان شبکه آموزش سیما نیز با تهیه برنامه و انجام گفت و گو با استادان، دانشجویان، رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات و مسئول روابط عمومی دانشگاه سوره به کار خود پایان داد.

 

  

 

  





اشتراک در:

کلمات کلیدی: رسانه ملی، شبکه خبر، شبکه آموزش سیما، آموزش مجازی، استاد، دانشجو، دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده فرهنگ و ارتباطات، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید