منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره و به نقل از کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده هنر، هر یک از گروه های  تصویر متحرک با 1 پایان نامه، تصویرسازی با 5 پایان نامه، پژوهش هنر با 2  پایان نامه، ادبیات نمایشی با 1 پایان نامه، صنایع دستی با 1 پایان نامه، سینما با 3 پایان نامه، عکاسی با 1 پایان نامه و ارتباط تصویری با 2 پایان نامه در این جلسات دفاع حضور داشتند. در این جلسات که با سیستم آموزش مجازی کلاس های درسی برگزار شد، دانشجویان به فراخور رشته تحصیلی خود، ابتدا بخش نظری پایان نامه خود را ارائه داده و در ادامه پس از ارائه کار عملی و شنیدن نظریات هیات داوران از پژوهش خود دفاع کردند. در پایان استادان راهنمای نظری و عملی دانشجو نکاتی را در رابطه با پژوهش دانشجو مطرح نمودند. 
دانشجویان با همت بخش فنی دانشگاه و هماهنگی تحصیلات تکمیلی دانشگاه این امکان را داشتند تا از 24 ساعت قبل از دفاع در فضای کلاس مجازی حضور داشته و امکانات ارائه پژوهش خود را کنترل کنند تا بدون دغدغه فنی زمان اجرای دفاع تمرکز خویش را به امر ارائه و گفت و گو با داوران معطوف دارند. با توجه به دسترسی دانشجویان و اساتید دانشگاه به این جلسات دفاع در هرجلسه به طور متوسط 50 میهمان حضور یافتند و این مسئله فرصتی را پدید آورد تا جلسات دفاع به یک کلاس آموزشی تبدیل شود. از دیگر نکات مثبت در رابطه با اجرای آنلاین جلسات دفاع ارائه پاورپوینت در کنار توضیحات شفاهی دانشجو بود.
اولین جلسه دفاع در دانشکده هنر به رشته تصویر متحرک اختصاص داشت که در تاریخ 25 فروردین ماه برگزار شد. در این جلسه دانشجو حسام لسانی از پایان نامه خود با عنوان «مطالعه تطبیقی شیوه های خلق تصویر در انیمیشن و فیلم های زنده تیم برتون» با راهنمای دکتر کیارش زندی و پایان نامه عملی «کارخانه رویایی» با راهنمایی آقای جمال رحمتی را ارائه کرد. 
این جلسات تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.









اشتراک در:

کلمات کلیدی: جلسه دفاعیه مجازی، کارشناسی ارشد، دانشجو، استاد راهنما، استاد مشاور، پایان نامه، دانشکده هنر، تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید