منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

هوالحی القیوم


رؤسای محترم دانشکده ها و مدیران محترم گروه های آموزشی دانشگاه سوره

سلام علیکم؛

با احترام و پیرو اطلاعیه قبلِ معاونت دانشجویی و فرهنگی به این وسیله، طرح برگزاری نمایشگاه دستآوردهای فرهنگی- هنری دانشجویان و استادان دانشگاه سوره در ایام قرنطینه به حضور معرفی می گردد، مستدعی است همچون گذشته، با مدیریت، راهنمایی و همیاری شایسته، این بار نیز در انجام این فعالیت، حضور مؤثری به منظور تشویق و هدایت دانشجویان خود را مبذول فرمایید. بدیهی است علیرغم شرایط بحرانی پیش رو، بر عهده ی همگی ما است تا در این دوران سخت، با اِعمال روش های خلاقانه و مناسبِ محیط های علمی و فرهنگی، تهدیدهای ناشی از افسردگی، بی انگیزگی، خستگی و یا بیماری کووید 19 را به فرصتی برای همدلی، سرزندگی، امیدواری و ارتباط سازنده ی فرهنگی تبدیل کنیم.

فراخوان نمایشگاه مجازی آثار فرهنگی- هنری دانشگاه سوره (دوران قرنطینه)

از تمامی دانشجویان، همکاران، استادان مدعو و اعضای هیأت علمی دعوت می شود، در صورتیکه در ایام قرنطینه، اقدام به خلق هر گونه اثر هنری(طراحی، نقاشی، کاریکاتور، ساخت عروسک، اشیاء هنری و محصولات صنایع دستی، عکاسی، کارهای گرافیکی، طراحی نقشه، ساخت ماکت معماری و غیره) و یا طراحی ایده و متن ادبی(شعر، داستان کوتاه، نمایشنامه، خاطره، نقد کتاب، تهیه ی اخبار و گزارش-های موضوعی، پادکست و غیره) نموده اند، برای ارائه به صورت مجازی در سایت دانشگاه سوره اقدام نمایند. توجه داشته باشید که این آثار باید مورد تأیید مدیران گروه های آموزشی و رئیس دانشکده باشد. لذا از همگی شما عزیزان درخواست می شود تا اثر مورد نظر خود را به همراه درخواست مکتوب و فایل تصویری اثر (با کیفیت مطلوب جهت نمایش در سایت و شبکه های اجتماعی دانشگاه) به مدیر گروه خود (همراه با رونوشت به مدیریت فرهنگی دانشگاه) ارائه بفرمایید. بدیهی است پس از تأیید موضوع و کنترل کیفیت، اثر شما با نام و مشخصات مربوطه در فضای مجازی برای بازدید عموم بارگذاری شده و در انتها علاوه بر ارائه گواهی شرکت به تمامی عزیزان، به نفرات برگزیده در هر زمینه، از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی، جوایز و تقدیرنامه اعطاء خواهد شد. 

با آرزوی تندرستی و بهروزی – معاونت دانشجویی و فرهنگی


اشتراک در:

کلمات کلیدی: فراخوان، نمایشگاه مجازی، آثار فرهنگی هنری، قرنطینه، اعضای هیأت علمی، استادان مدعو، دانشجویان، همکاران، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید