منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره دکتر عطارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره، پرداخت به موقع حق الزحمه اساتید را از اقدامات مهم معاونت اداری و مالی و همکاران آموزشی دانست و گفت: در شرایطی که بسیاری از مراکز آموزش عالی به علت کمبود دانشجو و شرایط سخت مالی در پرداخت به موقع حق التدریس دچار مشکل هستند و برخی از آن ها حتی چند ترم متوالی نیز نتوانستند به این امر مبادرت ورزند، برای مسئولین دانشگاه سوره باعث مباهات و خرسندی است که توانستند با برنامه ریزی دقیق  نسبت به پرداخت  به موقع حق التدریس اساتید مدعو مبادرت ورزند.
ایشان ابراز داشت: دانشگاه سوره طی سال های ۹۷ و به ویژه ۹۸، با هدف انتظام بخشی کلاسی و احقاق حقوق مدرسین مدعو، بخش قابل توجهی از تلاش خود را صرف الکترونیک کردن اطلاعات کلاسی و درسی و حق التدریس مدرسین مدعو نمود.
وی افزود: خوشبختانه از نیمسال دوم ۹۸ روند رو به رشد و قابل توجهی در امر آموزش داشتیم. نخست اینکه نظامت کلاسی به صورت الکترونیک راه اندازی شد، دوم اینکه علیرغم تعطیلی های تحمیلی دانشگاه ها، با تأکید  دکتر ساعی رییس محترم دانشگاه، همکاران ما پیگیری مجدانه ای در پرداخت حق التدریس نیمسال اول ۹۸ در اسفندماه داشتند و تلاش خود را کردند تا مدرسین مدعو بتوانند قبل از تعطیلات نوروز و روزهای پرمخاطره فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بوجود آمده، حقوق خود را از دانشگاه دریافت نمایند.
 وی  بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش همکارانمان در واحد آموزش و معاونت اداری و مالی،  در فصل بهار ۹۹ با اقدامی جدید پایه های سنوات داخلی تدریس اساتید مدعو  نیز محاسبه  و به آن ها تخصیص داده شود. این اقدام یگ گام اساسی رو به جلو و موجب روند افزایش حق التدریس اساتید باسابقه است که همکاری بیشتری با دانشگاه داشته اند. از این رو مبلغ پرداختی  منطقی تر و به روزتر خواهد شد.


اشتراک در:

کلمات کلیدی: حق التدریس، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدرسین مدعو، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید