منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، طی حکمی از طرف محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره، سعید ابوالحسنی به عنوان "سرپرست مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با جامعه" و همچنین به عنوان "مشاور رییس دانشگاه در امور دانشجویان غیر ایرانی" منصوب شد.
متن حکم ایشان به این شرح است:

باسمه تعالی

 

جناب آقای سعید ابوالحسنی


سلام علیکم؛


به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست  مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با جامعه منصوب می شوید. انتظار می رود با تعامل شایسته با مدیران، همکاران، اعضای هیأت علمی دانشگاه و دانشجویان دانشگاه سوره و با برنامه ریزی مناسب بتوانید مرکز رشد و کارآفرینی متناسب با اعتبار دانشگاه را تأسیس و اداره نمایید.


همچنین در جهت شناساندن ظرفیت های بسیار دانشگاه به نهاد ها و سازمان های مختلف نسبت به همراه­ سازی و متشکل­ سازی دانشجویان به منظور انجام پروژه های فرهنگی- هنریِ اقتصادی و ایجاد شغل های پایدار برای ایشان، گام های اساسی بردارید.


همچنین به موجب این حکم شما را به عنوان  مشاور رئیس دانشگاه در امور دانشجویان غیرایرانی  دانشگاه سوره نیز منصوب می کنم تا این حوزه مهم نیز به دست شما در هماهنگی کامل با همه بخش های مرتبط درون و بیرون دانشگاه پیش برود.


دوام توفیقات حضرتعـالی را در این مسئـولیـت مهم و راهبردی، از خداوند متعال، زیر سایه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناله الفداء،  برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.


                                                                                                                                                        محمد حسین ساعی                                            

اشتراک در:

کلمات کلیدی: انتصاب، سعید ابوالحسنی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید