منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره مسئولین ارشد حوزه هنری از دانشگاه سوره دیدن کردند و درنشستی مشترک با مسئولین دانشگاه ظرفیت های دو طرف جهت همکاری مشترک مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
این دیدارکه با حضور آقای مومنی شریف رییس حوزه هنری و معاونین همراه دردفتر ریاست دانشگاه انجام شد؛ محمد حسین ساعی رییس دانشگاه سوره ضمن خوشامدگویی به حاضرین، به ضرورت همکاری فی مابین اشاره کرد و حوزه هنری را به عنوان قدیمی ترین یار دانشگاه خواند و استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود طرفین را در جهت هم افزایی بیشتر ضروری دانست.
ایشان ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه های تخصصی بتوان در راستای اهداف مشترک گام های سازنده برداشت.  ساعی استادان و دانشجویان و دانش آموختگان سوره را سرمایه های اصلی دانشگاه  نامید که می توانند در همکاری با حوزه هنری  درایجاد آثارمتنوع درحوزه هنر انقلاب نقش ارزنده ای ایفا نمایند.
  ساعی ضمن معرفی معاونین و مدیران ارشد دانشگاه حاضر درجلسه، به حوزه های مهم همکاری مشترک اشاره کرد و اجرایی شدن تفاهم نامه فی مابین را خواستار شدند.
در ادامه آقای مومنی شریف ضمن تشکر از دعوت دانشگاه، به معرفی همکاران خود پرداخت و با توجه به اهداف مشترک همکاری بین حوزه هنری و دانشگاه را امری بدیهی دانست و افزود: این روابط از بدو شکل گیری دانشگاه در حوزه های مختلف کم و بیش ادامه داشته است و ابراز امیدواری کرد در زمان تصدی آقای ساعی این همکاری در همه زمینه ها فرا گیر شود.
  مومنی ترویج هنرانقلابی در حوزه نظر و عمل  را از وظایف ذاتی حوزه هنری دانست و امکانات حوزه هنری را در ترویج این نوع هنرمتعلق به آحاد جامعه دانست و دانشگاه سوره را نیز از این امر مستثنی ندانست. وی  حمایت از رشته های هنری، دانشجویان برجسته، امور پژوهشی، پایان نامه های دانشجویی، کتابخانه، تولید، انتشارات و بهره مندی از سایر امکانات حوزه مطابق با تفاهم نامه مشترک استقبال کرد.
ایشان حوزه هنری را به مانند یک باشگاه هنری دانست وتولید اثر هنری در رشته های گوناگون را جزو ویژگی های بارز حوزه دانست و همکاری و حضور فعالین حرفه ای عرصه هنر در آن را عاملی محرک در جهت خلق اثر و حرفه ای شدن دانست.
در ادامه معاونین و مدیران هربخش در خصوص توانایی ها و امکانات موجود طرفین توضیحاتی دادند و مقرر شد جهت نهایی شدن تفاهم نامه کمیته ای مشترک تشکیل و نتیجه به امضای طرفین برسد.
در پایان این نشست مسئولین حوزه هنری از فضا، امکانات و برخی ازکارگاه های دانشگاه دیدن کردند.





انتهای پیام/
اشتراک در:

کلمات کلیدی: نشست مشترک مسئولین ارشد دانشگاه سوره - حوزه هنری

نظر خود را بنویسید