منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به دنبال همکاری مشترک معاونت فرهنگی دانشگاه سوره با معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 10 دربرپایی غرفه مشترک در روز تشییع سردار سلیمانی و همراهان شهیدشان، تعدادی از مسئولین دانشگاه سوره با شهردار منطقه دیدار داشتند.
در این دیدار آقای بحیرایی شهردار منطقه 10 ضمن خشنودی از همکاری مشترک دانشگاه سوره با شهرداری در مراسم تشییع سردار سلیمانی، این همکاری را بسیار مثبت ارزیابی کرده و بر مشارکت بیشتر دانشگاه در اجرای برنامه های متنوع شهرداری در منطقه 10 تاکید داشت. ایشان افزود : دانشگاه سوره تنها دانشگاه موجود در این منطقه است و نیروی جوان دانشگاه سوره نقطه قوت این دانشگاه است. ایشان همچنین ابراز امیدواری کرد تا بتوان از همه ظرفیت های دانشجویان و استادان دانشگاه در مسائل مختلف هنری ، فرهنگی ، اجتماعی و معماری منطقه 10 بهره مند شد.
مسئولین دانشگاه حاضر در جلسه نیز ضمن تشکر از همکاری شهرداری، آمادگی کامل دانشگاه را برای همکاری مشترک اعلام کردند. در این جلسه پیش نویس تفاهم نامه مشترک تهیه شد و مقرر شد تفاهم نامه نهایی در نشست بعدی ارائه گردد. در انتهای این دیدار مهران هوشیار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سوره با اهداء لوح تقدیر و اثر هنری از شهردار و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه قدردانی به عمل آورد.




اشتراک در:

کلمات کلیدی: دیدار مسئولین دانشگاه سوره - شهردار منطقه 10 تهران

نظر خود را بنویسید