منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره در حاشیه برگزاری دوسالانه دانشجویی دستان  نشست تخصصی سرامیک توسط استاد  دانشگاه هنر اسلامی تبریز  با سخنرانی دکتر مجید ضیایی روز شنبه 7 دی 98  در تالار اجتماعات دانشگاه سوره برگزار شد.

دکتر مجید ضیایی از اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز ضمن تشکر از رویداد دستان و مقایسه آن با نمونه های آن در کشورهای طراز اول دنیا، این مهم را اتفاقی ویژه برای آینده سرامیک برشمرده و با اشاره به وقفه هشت ساله دوسالانه سرامیک ایران، دوسالانه دانشجویی دستان را ادامه دهنده این رویداد مهم در سرامیک امروز ایران دانست.

آقای ضیایی سخنرانی خود را با آماری از دانش آموختگان سرامیک در مقاطع مختلف در دانشگاه هنر اسلامی تبریز شروع کرد و در ادامه به تنوع تمرین ها، پروژه ها و یک شرح درس کلی از نحوه آموزش سرامیک در دانشگاه مذکور پرداخت.

در ادامه نشست با نمایش نمونه هایی از آثار دانشجویان در ده سال اخیر در ارتباط با تنوع تمرین ها و پروژه های یاد شده از قبیل پروژه های پایان ترم داخل دانشگاه و پروژه های خارج از دانشگاه و در شهرهای گوناگون سخنرانی کرد.

در پایان نیز با ذکر این موضوع که جایگاه رشته ی سرامیک هنری در دانشگاه ها خالی ست و با حضور آن در دانشگاه ‎ها، وسایل پیشرفت سرامیک ایران مهیا می شود، به سوالات حضار در سالن پاسخ داد.











اشتراک در:

کلمات کلیدی: برگزاری نشست تخصصی سرامیک -دانشگاه هنر اسلامی تبریز - دوسالانه دانشجویی دستان - دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید