منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، انجمن علمی تئاتر سوره با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نشستی  با عنوان "فن بیان در نمایش عروسکی" با سخنرانی استاد حمید جبلی در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات دانشکده هنر دانشگاه سوره  برگزار کرد.

دکتر امیرعطا جولایی، استاد مشاور انجمن علمی تئاتر، مدیریت جلسه را به عهده داشتند و به سوابق دانشجویان دانشگاه سوره در حوزه نمایش عروسکی سوره اشاره نمودند.

حمید جبلی درسخنانی بر ضرورت مسئله صدا پیشگی در نمایش عروسکی تاکید کرد و  با ذکر مثال هایی آموزشی وکارکردی مسائل این حوزه را بیان نمود.

در این نشست، دانشجویان سوالات خود در حوزه صدا و بیان در  نمایش عروسکی را مطرح نمودند و با نمایش عروسک های ساخت خود به استاد جبلی در خصوص ساخت و ظاهر عروسک از ایشان راهنمایی گرفتند.

نوشین عامری دبیر انجمن علمی نمایش دانشگاه سوره نیز با ذکر این موضوع که با برخی از استادان برای برگزاری نشست‍ ها و رویدادهای مشابه مذاکراتی انجام شده، از برنامه های تخصصی این انجمن در حوزه طراحی صحنه، نمایش عروسکی، ادبیات نمایشی و کارگردانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

آقای داوود فتحعلی بیگی و آقای رحیم نوروزی از استادان دانشگاه سوره نیز در این نشست حضور داشتند.

در انتهای جلسه نیز آقای  مهران هوشیار معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره ضمن تقدیر از آقای جبلی،  به ضرورت برگزاری نشست های تخصصی در حوزه تئاتر اشاره نموده و از حمایت این معاونت از برنامه های آتی این انجمن خبر داد.









اشتراک در:

کلمات کلیدی: گزارش نشست تخصصی- صداپیشگی در نمایش عروسکی-حمید جبلی- دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید