منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به مناسبت هفته بسیج، جلسه بسیج کارکنان در دفتر ریاست دانشگاه سوره تشکیل شد. در این جلسه که با حضوررییس دانشگاه، اعضای بسیج کارکنان و برخی از مدیران ستادی تشکیل شد ابتدا آقای جابر زاده رییس بسیج کارکنان  ضمن گرامیداشت هفته بسیج از زحمات کارکنان بسیجی نمونه تشکر کرد و درخصوص مسابقات برگزار شده توسط بسیج کارکنان توضیحاتی دادند. در ادامه برخی از همکاران نقطه نظر های خود را در باره اقداماتی که انجام دادند را بیان کردند و از مسئولین امر بخاطر حمایت خود از برنامه های بسیج تشکر نمودند .

 دکتر ساعی نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج حضور پرسنل بسیجی در دانشگاه را موجب خیر و برکت دانست. ایشان در خصوص ویژگی های بسیجی واقعی افزود:

تربیتی که در بسیج یاد می گیریم اینست که برای خودمان کار نکنیم. در واقع باید با رویکردی کارکرد که همواره خود را در حال سلوک ببینیم و هر عملی را برای خدا انجام دهیم که اگر اینگونه باشد آن عمل با توجه به آیه قُل إنَّما أَعِظُکُم بِواحِدَة أَن تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُردی... به مثابه قیام برای خداست. البته واژه قیام در این جا به معنی ایستادن نیست، بلکه به معنی آمادگی، اراده، تصمیم و اقدام برای انجام کار است. آنهم کار به نیت و برای خداوند. بنابر این هرکار ساده روزانه ما حتی خورد و خوراک نیز اگر برای خدا باشد در واقع قیام برای خدا محسوب می شود.

ایشان همچنین افزودند: قیامی که خداوند از ما می خواهند، قیام جمعی است چرا که یک نفر مومن برابر است با ده نفر غیر مومن. در واقع یک جمع مومنانه بیست نفره  به ازای دویست بیست نفر از افراد معمولی اثر گذاری خواهند داشت و بسیج مصداق همین موضوع است. چرا که بستری برای سلوک جمعی پدید آورد. ازاین رو بسیج با این ویژگی حافظ انقلاب است ودر برابر حوادث گوناگون پشتیبان نظام است. اگر مایک کارمند بسیجی خوب داشته باشیم که به فکر کار برای خدا باشد و هرکاری را با کیفیت انجام  دهد همواره در پیشرفت و ثواب کارهای نیکی که اتفاق می افتد شریک است. بنابراین حُسن اینگونه کارکردن اینست که روی بقیه افراد نیز انگیزه و تاثیر مثبت خواهد داشت. امیدوارم دوستان این مسیری را که انتخاب کردند، آن ایمان و تعهدی که دارند مستحکم تر شود و میوه ونتیجه آن، عمل صالحی باشد که در کار خودشان  و در جامعه می بینند.

در ادامه این نشست از پرسنل نمونه بسیجی و اشخاصی که در مسابقات بسیج پرسنل مقام کسب کردند تجلیل به عمل آمد.









انتهای پیام/
 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: جلسه بسیج کارکنان- به مناسبت هفته بسیج - دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید