منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر


به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره نمایشگاه آثار حجمی چوبی  خانم معصومه سادات واحدی و مجید دارستانی فراهانی در روز یکشنبه 3 آذر 98 در نگارخانه آیه افتتاح شد.

در آیین گشایش این نمایشگاه آقایان دکتر کاظم نظری مشاور رئیس دانشگاه سوره، سید امین موسوی مدیر دفتر ریاست، دکتر عبدالکریم عطارزاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر مهران هوشیار معاون دانشجویی و فرهنگی، سرکار خانم دکتر نگار کفیلی مدیر گروه صنایع دستی، آقای مهدی کارخانی مدیر موزه نقاشی پشت شیشه و استادان صنایع دستی سرکار خانم دکتر توکلی و آقای مختاری در کنار دانشجویان و دیگر مدعوین و علاقه مندان به آثار حجم چوب از نمایشگاه آثار و دستاوردهای هنری و کاربردی این دو هنرمند بازدید کردند.

مهران هوشیار در حاشیه این مراسم گفت:« کارآفرینی در دنیای معاصر ضرورتی است که در دانشگاه های نسل چهارم نیز بر آن تاکید می شود. دانش آموختگان دانشگاه سوره در این عرصه توانایی و استعداد خود را نشان داده و ثابت کرده اند که علم، خلاقیت و مهارت را با هدف اشتغال زایی به عنوان تعهد آموزشی از استادان خود آموخته و در بروز اجتماعی آن تلاش ویژه ای دارند.

آثار آقای مجید دارستانی فراهانی و آثار خانم معصومه سادات واحدی که از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد صنایع دستی  هستند یکی از تجلیات این ساختار آموزشی در دانشگاه سوره و به ویژه در رشته ی صنایع دستی و هنرهای ایرانی-اسلامی است.»

در این نمایشگاه آثار چوبی هنری و کاربردی با تکنیک های خراطی مرغکی و خراطی کاسه ای به نمایش درآمده اند. بیشتر این آثار چوبی از جنس چوب های گردو، افرا، چنارو زبان گنجشک است.

این نمایشگاه تا 6 آذر 98 در نگارخانه آیه دانشگاه سوره واقع در خیابان آزادی، بین آذربایجان و خوش، نبش کوچه کامیاران، شماره 252 برقرار و بازدید برای عموم آزاد است








  
.

انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: افتتاح نمایشگاه -آثار حجمی چوبی- نگار خانه آیه - دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید