منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر



طی حکمی از طرف ریاست دانشگاه سوره آقای محمد امین ابوحمزه به سرپرستی امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه سوره منصوب شد.متن حکم به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی    



برادر گرامی، جناب آقای محمدامین ابوحمزه

با سلام و آرزوی برترین توفیقات خداوندی برای شما   

   

بدینوسیله جنابعالی را که بحمدالله دارای سوابق متعدد فعالیت تشکیلاتی و فرهنگی در دانشگاه ها، دانشکده ها و مراکز آموزشی کشور هستید، با موافقت معاون محترم دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه،  به سمت «سرپرست مدیریت فرهنگی و فعالیت­های فوق­ برنامه دانشگاه سوره» منصوب می کنم.

از این انتصاب امید دارم تا تحت نظر معاون محترم دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه، جناب آقای دکتر هوشیار، پیشرفتی چشمگیر در کیفیت و کمیت فعالیت های فرهنگی دانشگاه سوره  پدید آید که نشانه های آن باید در موارد زیر خود را نشان دهد:

1)    تعامل مناسب اداری با معاونت ها، واحدها، بخش­ ها و افراد دانشگاه سوره در جهت به خدمت گرفتن همه ظرفیت دانشگاه برای پیشبرد امور فرهنگی دانشگاه.

2)    ارائه مشاوره ­های مؤثر و گزارش­ های کارشناسی دوره­ ای به رییس دانشگاه در امور، فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه.

3)    ارائه برنامه های هوشمندانه و کاربردی جهت ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی در دانشگاه، به شوراهای تخصصی مانند شورای فرهنگی دانشگاه، شورای عفاف و حجاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای اجرایی کردن کارآمد مصوبات این شوراها.

4)    برنامه ریزی برای اجرایی شدن اقدامات هوشمندانه و کارآمد در جهت تحقق تمام عیار منشور اخلاقی دانشجوی دانشگاه سوره.

5)    برنامه ریزی برای تحقق اهداف و نتایج حداکثری از جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سوره.

6)    برقراری ارتباط مؤثر با همه تشکل ها، انجمن های علمی و کانون های دانشجویی دانشگاه و فعال کردن بیش از پیش توان و انگیزه های دانشجویی در مسیر تحقق تمام عیار اساسنامه دانشگاه سوره.

7)    تقویت، حمایت و کمک ویژه به فعالیت تشکل انقلابی بسیج دانشجویی و هیأت های دانشجویی دانشگاه و ایجاد تعامل و هماهنگی کامل با بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه.

8)        تقویت، حمایت و کمک ویژه به توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه.

9)        توجه و برنامه­ ریزی ویژه برای اقامه باشکوه نمازهای جماعت دانشگاه با همه ابعاد انسان­ ساز آن.

10)  ارتباط موثر با همه سازمان ها، نهادها، ارگان ها، جشنواره ها، ادارات و مجموعه های فرهنگی مرتبط کشور به خصوص مجموعه ­هایی با رویکرد هنر، معماری، رسانه و اندیشه انقلابی و برنامه ­ریزی برای ایجاد همگرایی حداکثری آنها با فعالیت های دانشگاهی و دانشجویی دانشگاه سوره.

11)  ایجاد فضای گفتگوهای فراگیر دانشجویی و دانشگاهی با دعوت از برجسته ترین متفکران، هنرمندان، معماران و افراد رسانه ها­ی انقلابی کشور و برپایی کرسی های آزاد اندیشی در موضوعات مورد تأمل دانشجویان.

12)    برپایی انواع رویدادهای جذاب، مورد نیاز و تأثیرگذار فرهنگی در دانشگاه سوره.  

دوام توفیقات شما را زیر سایه نظام جمهوری اسلامی، در پناه حضرت ولی­عصر ارواحنا له الفداء از خداوند جلّ و علا خواستارم.

 

 

محمدحسین ساعی

رییس دانشگاه سوره

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: مدیر فرهنگی - فوق برنامه - دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید