منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره گفت: این دانشگاه در نظر دارد خلاءهای آموزشی در سرفصل دروس رشته انیمیشن را بواسطه برگزاری جشنواره ها و کارگاه های آموزشی برطرف کند و به صورت کاربردی در جهت رفع نیاز دانشجویان برآید.

کیارش زندی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش درباره برگزاری جشنواره بانگ پویایی انیمیشن اظهار کرد: این جشنواره تا کنون دو دوره به صورت داخلی در دانشگاه سوره برگزار شده است، سال گذشته اولین دوره سراسری این جشنواره به همت دانشگاه سوره و با همکاری سایر آموزشگاه ها برگزار شد.

وی افزود: جشنواره بانگ پویایی به مدت یک هفته در بخش های مختلف برگزار شد، برپایی دوره های مختلف کلاس، ورک شاپ، کارگاه های آموزشی و سخنرانی از جمله برنامه های این جشنواره است.

مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره با اشاره به اینکه سرفصل دروس آموزشی نیاز به بازنگری دارد، یادآورشد: در جشنواره بانگ پویایی با برگزاری کارگاه ها و کلاس های مختلف سعی شده تا مقداری از خلاءهای نظام آموزشی رفع شود.

به گفته زندی، دانشگاه سوره سال گذشته با کمک مرکز صبا و کانون پرورش فکری کودکان میزان جوایز را افزایش داد، بهبود کیفیت جشنواره ها و کاربردی کردن آنها اولین گام از حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین و نسل سوم است که بی شک از مهم ترین ماموریت های دانشگاه سوره محسوب می شود.

وی به افزوده شدن بخش دانش آموزی به جشنواره بانگ پویایی اشاره کرد و گفت: دانشگاه سوره در نظر دارد استعدادهای افراد پیش از ورود به دانشگاه را کشف و راه آنها برای تحصیلات آموزش عالی را باز کند.

به گفته مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره، جشنواره بانگ پویایی امسال در زمستان برگزار می شود، در بهمن ماه برنامه های متفاوت جشنواره های فجر وجود دارد از این رو این جشنواره در دی یا اسفندماه برپا می شود.

زندی با بیان اینکه دانشگاه سوره قصد دارد جشنواره بانگ پویایی را با همکاری وزارت علوم برگزار کند، اظهار کرد: جشنواره با یک جنب و جوش دانش آموزی سراسری کشور قدم های پیش روی خود برای بین المللی شدن برمی دارد.

وی همچنین درباره بودجه جشنواره بانگ پویایی گفت: سوره دانشگاهی غیرانتفاعی است، از محل درآمد بودجه دولتی تغذیه نمی شود و به لحاظ درآمد با شهریه دانشجوها اداره می شود، از این رو همواره با اختصاص یک درصدی از شهریه دانشجویان به امور فرهنگی در برنامه ریزی سالانه جشنواره ها برگزار می شوند.

زندی خاطرنشان کرد: بودجه اصلی جشنواره ها حتی برای دانشجویان خارج از این دانشگاه را همواره دانشگاه سوره تامین کرده تا با افزایش جنب و جوش دانشجویان در مسیر انیمیشن فعال باشند و راه کارآفرینی با توجه به ترغیب دانشگاه و بازار کارآفرینی باز شود.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: کیارش زندی- بانگ پویایی- جشنواره- دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید