منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی و به نقل ازخبرنگار ایکنا به مناسبت گرامیداشت «هفته قرآن و عترت دانشگاه» نمایشگاه هنر های تجسمی «نفس المطمئنه» در نگارخانه آیه دانشگاه سوره افتتاح شد. این نمایشگاه با آثاری در رشته‎ های نقاشی، خوشنویسی، نقاشی خط، عکس، لوگوتایپ و پوستر با محوریت سوره مبارکه فجر تا ۲۹ آبان ماه در معرض دید علاقه مندان خواهد بود.

در این نمایشگاه، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، و از دانشگاه سوره مهران هوشیار معاون دانشجویی و فرهنگی ، کاظم نظری مشاورهنری ، سیدامین موسوی مدیر دفتر ریاست  و احمدرضا جابرزاده رییس حراست دانشگاه و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.
در این افتتاحیه، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: یکی از برنامه هایی که در سازمان قرآنی دانشگاهیان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دنبال می شود، استفاده از ظرفیت های هنری برای برنامه های مورد نظر است، زیرا احساس ما این است که دانشجویان در مراسمی شرکت می کنند که یا به مهارت فردی آنها بیفزاید یا اینکه موجب خلق اثر شود. در آثار این نمایشگاه، تلفیقی از کیفیت هنری و سبک زندگی را شاهد هستیم.

وی افزود: ویژگی چنین برنامه هایی این است دانشجویان براساس رشته تحصیلی انتخاب نمی شوند، به همین دلیل، برخی از شرکت کنندگان رشته های غیرهنری دارند، ولی همین افراد نیز خالق آثار هنری خوبی بودند.


undefined


undefined


undefined


undefined


undefined


undefined


undefined

اشتراک در:

کلمات کلیدی: پنمایشگاه هنر ی -نفس المطمئنه- گالری آیه- دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید