منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

   
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، آثار هنری که به مناسبت ایام محرم و صفر و اربعین حسینی در قالب کارگاهی با حضور اساتید دانشکده هنر دانشگاه سوره تولید شده بود، در نمایشگاه آثار عاشورایی در معرض دید اساتید و دانشجویان قرار گرفت.
در این نمایشگاه دو نقاشی با موضوع عاشورا و 18 نقاشیخط با تکنیک های ترکیب مواد و اکریلیک و مرکب به نمایش گذاشته شد.
محمد حسین ساعی رئیس دانشگاه سوره با حضور در این نمایشگاه ضمن قدردانی از افرادی که در برپایی این کارگاه های هنری و به نمایش درآوردن آثار نقش داشتند گفت: هماهنگی هایی با شهرداری تهران صورت گرفته که پس از اتمام نمایشگاه، تابلوی نقاشی ظهر عاشورا که توسط استاد خلیلی فرد خلق شده در یکی از مناطق شهر تهران به صورت دائمی در معرض دید شهروندان قرار گیرد.
   
   
      
مهران هوشیار معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارسال پیام و مفاهیم ارزشمند دینی با استفاده از ابزار هنر است که دانشجویان و اساتید دانشگاه سوره با بهره گیری از این ظرفیت، آثار عاشورایی را خلق و در این نمایشگاه عرضه کردند.
احمد خلیلی فرد خالق اثر ظهر عاشورا و از اساتید  نقاشی دانشگاه سوره نیز با اشاره به تابلوی ظهر عاشورا  که در این نمایشگاه از آن رونمایی شد گفت: این اثر را با علاقه فراوان به پایان رساندم و تلاشم بر این بود که از این طریق عاشورا را به منصه ظهور رسانده و برای بازدیدکنندگان نمایش دهم و با توجه به اینکه قرار است این اثر در معرض دید عموم قرار گیرد از رنگ هایی با خلوص بالا برای انتقال مفهوم بهره گرفتم.
نمایشگاه آثار عاشورایی تا 14 آبان در نگارخانه آیه دانشگاه سوره واقع در خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کوچه کامیاران برقرار و بازدید برای عموم آزاد است.
   
   
   
در ابتدای این مراسم نیز از اساتید احمد محمدپور، مهدی حاجی محمدی، روح الله دلخانی، احمد خلیلی فرد و سعید شریفی از اساتید دانشگاه سوره که آثار خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده بودند تقدیر شد.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: اثر استاد دانشگاه سوره در معرض دید شهروندان تهرانی قرار می گیرد

نظر خود را بنویسید